TOP 5

הסודות של ג'ימייל: 5 פיצ'רים שלא מכירים - וחבל

שימוש נכון ב-Gmail יכול לחסוך זמן ולהגדיל את היעילות. יש המון טיפים לשימוש נכון, ריכזנו עבורכם 5 טיפים מרכזיים שיעזרו לכם לשפר את ההתנהלות היומית בדואר האלקטרוני
מערכת ice | 
Gmail, שירות המייל של גוגל (צילום freepik, shutterstock)
Gmail, שירות המייל של גוגל, שחגגה לאחרונה יום הולדת 20, כל הזמן משתדרגת ומתעדכנת ורק לאחרונה פורסם על שילוב מודל הבינה המלאכותית Gemini בשימוש השותף במערכת. שימוש נכון בכלים והפונקציות של Gmail יכול לשפר משמעותית את ההתנהלות היומית בדואר האלקטרוני. הנה חמישה סודות במערכת Gmail שיקלו על העבודה שלכם וההתנהלות מול שירות המייל הפופולרי בעולם.
ביטול שליחה (Undo Send):
האם ידעתם שניתן לבטל שליחת מייל אם פועלים מספיק מהר? לאחר שליחת מייל, מופיע כפתור "ביטול" בהתראה. ניתן להגדיר את משך הזמן שהכפתור יהיה זמין, כאשר האפשרות המקסימלית היא 30 שניות. לשם כך, יש להיכנס להגדרות Gmail תחת הכרטיסייה "כללי" ולשנות את ההגדרה "ביטול שליחה".

האם ידעתם שניתן לבטל שליחת מייל אם פועלים מספיק מהר? (shutterstock,freepik)
נקודות בכתובת הדוא"ל:
Gmail לא מתייחס לנקודות בכתובת הדוא"ל. לדוגמה, כתובת כמו gmail.ice@gmail.com היא זהה ל-g.m.ail.i.ce@gmail.com ו-gmailice@gmail.com. כך תוכלו להשתמש בגרסאות שונות של כתובת הדוא"ל שלכם ולהמשיך לקבל את ההודעות. זה שימושי לרישום לשירותים שונים ולזיהוי מקורות דוא"ל בלתי רצויים.
תוספת סימן פלוס בכתובת הדוא"ל:
ניתן להוסיף סימן פלוס בכל כתובת Gmail ועדיין לקבל את ההודעות. לדוגמה, ניתן להשתמש ב-gmail.ice+News@gmail.com לצורך רישום לשירותי חדשות, ולהשתמש בחיפוש Gmail כדי לסנן הודעות משירותים אלו. כך תוכלו לנהל את תיבת הדואר שלכם בקלות רבה יותר ולזהות מקורות דוא"ל בלתי רצויים.
לחצן נודניק (Snooze):
לחצן הנודניק מאפשר לדחות טיפול בהודעות עד למועד מאוחר יותר. כאשר מנודנקים מייל, הוא מוסר מהתיבה וחוזר בזמן שנבחר. זהו כלי מצוין לסידור תיבת הדואר ללא צורך בדאגה לתוכן ההודעות בזמן אמת ולא תפספסו את במענה.
מצב חסוי (Confidential Mode):
מצב חסוי מספק שכבת אבטחה נוספת להודעות דוא"ל. ניתן להפעיל אותו בתחתית כל הודעה, ולהגביל את האפשרות להעביר, להעתיק, להדפיס או להוריד את ההודעה. בנוסף, ניתן להגדיר תפוגה להודעה ולהגן עליה באמצעות קוד SMS.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה