TOP 5

איזה משחק קופסה הוא הנמכר ביותר בכל הזמנים? הדירוג המלא

בזירת משחקי הקופסה, שבה אסטרטגיה פוגשת מזל ולילות משחקים משפחתיים הופכים לקרבות אגדיים על עליונות, כמה משחקים עלו למעמד אייקוני. אלו הם 5 משחקי הקופסא הנמכרים ביותר בעולם בכל הזמנים
מערכת ice | 
משחקי קופסא (צילום pexels)
משחקים אלו הם תופעות תרבותיות שעיצבו את האופן שבו אנחנו משחקים ומתקשרים ברחבי העולם. משחקי הקופסא מלכדים אנשים מכל העולם ומתרבויות שונות, מאתגרים אותנו ומספקים לנו אפשרות נוספת לתקשר אחד עם השני. אלו חמשת המשחקים הנמכרים שביותר בעולם בכל הזמנים. בונוס קטן בסוף הדירוג: מדוע מונופול, משחק טייקון הנדל"ן, שולט כמשחק הקופסה הפופולרי ביותר בעולם.
 



5. רמז: נמכרו יותר מ-150 מיליון יחידות
הרשימה שלנו מתחילה ב"רמז" או Clue, משחק הבלשים הקלאסי שהופך שחקנים לבלשים שמנסים לפתור תעלומת רצח. מאז הצגתו, Clue מכרה יותר מ-150 מיליון יחידות, כשהיא שובת לב לבלשים לעתיד עם השילוב המסקרן שלה של אסטרטגיה, ניכוי וקצת מזל.

4. שבץ נא: יותר מ-150 מיליון יחידות נמכרו
שבץ נא (Scrabble) מאתגר שחקנים ליצור מילים ממשבצות אותיות כדי לצבור נקודות על סמך ערך האותיות ומיקום הלוח. עם יותר מ-150 מיליון יחידות שנמכרו, שבץ נא מאתגר באוצר מילים ואסטרטגיה.
3. מונופול: יותר מ-275 מיליון יחידות נמכרו
מונופול, משחק האסטרטגיה, המזל והחוכמה הפיננסית, מכר למעלה מ-275 מיליון יחידות מאז הצגתו ב-1935. נתון זה מעצים את המשיכה העל זמנית למשחק זה וליכולת שלו להסתגל לאינספור נושאים ומהדורות.
2. דמקה: 50 מיליארד יחידות נמכרו
משחק של כללים פשוטים אבל אסטרטגיה עמוקה, דמקה היה מרכיב עיקרי באוספים של משחקי לוח ברחבי העולם. עם לעלה מ-50 מיליארד יחידות שנמכרו.
1. שח: מכירות לא ידועות, למעלה מ-3 מיליון יחידות בשנה בארה"ב בלבד
מלך משחקי הקופסה, שחמט, עם העומק האסטרטגי והמורכבות שלו, ריתק שחקנים במשך מאות שנים. בעוד שהמספר הכולל של יחידות שנמכרות ברחבי העולם לא ידוע, מכירה של יותר מ-3 מיליון יחידות מדי שנה בארה"ב לבדה מדברת על המורשת שאין כמותה ועל האתגר האינטלקטואלי שהיא מספקת לשחקנים בכל הגילאים. לשחמט יש אליפויות ותחרויות רבות, ביניהן גם עם תקציב של 2 מיליון אירו לזוכים.
המשחק הפופולארי בעולם: מונפול
למרות שלא עמד בראש הרשימה במכירות, מונופול נושא בתהילה כמשחק הלוח הפופולרי ביותר בעולם. מחזיק בשיא גינס במספר השחקנים הרב ביותר אי פעם. הפיתוי של מונופול טמון בשילוב של אסטרטגיה, סיכוי ואינטראקציה חברתית. זה משחק שמשקף את השיאים והשפל של ההון הפיננסי, ומאפשר לשחקנים לחוות את הריגוש שבבניית אימפריה ואת הסיכון לאבד את הכל בהטלת קובייה גרועה. עם למעלה מ-1,500 גרסאות שמתאימות למעריצים של כמעט כל נושא, יכולת ההסתגלות של מונופול הבטיחה את מקומו בלבם ובבתיהם של 500 מיליון שחקנים ברחבי העולם.
סיקרנו את נושא משחקי הקופסא, אבל מה עם המובייל? שחמט או קנדי קראש? אלו משחקי המובייל הפופולריים בישראל

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה