TOP 5

5 שוברי הקופות הגדולים בקולנוע: מי הכניס מעל מיליארד דולר ב-2023?

בשנה שבה ראינו את הנוף הקולנועי מתאושש במרץ, בתי קולנוע ברחבי העולם אירחו מגוון סרטים שלא רק משכו קהל, אלא גם הותירו חותם בקופות. 2023 הייתה עדות לטעמים המגוונים של הקהל ולשאיפות היצירתיות של יוצרי קולנוע. מי הרוויח הכי הרבה? אלו 5 הסרטים ששברו את הקופות בשנת 2023
מערכת ice | 
קולנוע (צילום freepik)

עם תחילת שנת 2023, בתי קולנוע ברחבי העולם התכוננו לקאמבק גדול, מוכנים לקבל את כולם בחזרה לשנה מלאה בסיפורים מדהימים ודמויות בלתי נשכחות. זו הייתה שנה שהבטיחה משהו לכולם - מהרפתקאות מלאות אקשן שהשאירו אותנו על קצה הכיסא ועד לסיפורים מחממי לב שהשאירו אותנו קרוב קרוב אל הטישו.
 



הסרטים שהגיעו לראש המצעדים השנה לא היו רק להיטים, הם היוו עדות לקסם של הקולנוע, והוכיחו שבין אם אתם חובבים קולנוע מושבעים או סתם נהנים מדי פעם בערב סרט, אין כמו החוויה של צפייה בסיפור המתפתח על המסך הגדול בקולנוע. בואו נצלול לתוך הסרטים שהפכו את 2023 לשנה מלאה בתוכן עם חמשת הסרטים הרווחיים ביותר של 2023.

חמשת הסרטים הרווחיים ביותר של 2023:

5.מהיר ועצבני 10 - Fast X
למרות ביקורות מעורבות, הפרק האחרון בסאגת המהיר והעצבני הדגים את בסיס המעריצים הגלובלי הבלתי מעורער של הסרט, והגיע במהירות ל-704 מיליון דולר ברוטו ברחבי העולם. הביצועים של הסרט הדגישו את הפופולריות המתמשכת של הסדרה ואת המשיכה האוניברסלית של פעולה ואקשן בלתי נגמר.
4.שומרי הגלקסיה 3
סימן את סיומו של עידן עבור אחת הקבוצות האהובות ביותר של מארוול, וסיימה את המסע הבין-גלקטי שלהן בלב, בהומור ובקופות של 845 מיליון דולר. הסרט לא רק שימש כפרידה הולמת מקבוצת הגיבורים, אלא גם חיזק את מקומם של השומרים ביקום מארוול הרחב יותר.
3. אופנהיימר
הגילום האפי של כריסטופר נולאן את אבי פצצת האטום, בהשתתפות צוות כוכבים, הפנט את הקהל עם הנרטיב המורכב והביצועים המרתקים שלו, שצבר 952 מיליון דולר. הצלחת הסרט הדגישה את התיאבון של הקהל לקולנוע איכותי ומעורר מחשבה.
2. האחים סופר מריו
עם קפיצה למועדון של מיליארדי דולרים, הרפתקה מונפשת זו החייתה מחדש את הזיכיון האהוב של נינטנדו, והביאה לחיים את העולם התוסס של מריו וחברים עם שילוב של נוסטלגיה והומור. במספר גבוהה של 1.36 מיליארד דולר בקופות הדגישה את המשיכה האוניברסלית של בידור משפחתי מעוצב היטב.
1. ברבי
בלט כיהלום שבכתר של ההיצע הקולנועי של 2023, לא רק בזכות ההובלה המדהימה שלו בקופות של יותר מ-1.4 מיליארד דולר, אלא גם בזכות ההתלהבות ששבתה קהלים בכל רחבי העולם. החזון של גרטה גרוויג הפך מצרך ילדות לחקירה תוססת ומעוררת מחשבה של זהות ונורמות חברתיות, כל זאת תוך שמירה על טון שובב.
הנוף הקולנועי של 2023 היה עדות לטעמים המגוונים של הקהלים העולמיים, מהקסם של ברבי ועד לדרמה של אופנהיימר. הסרטים הרווחיים ביותר הללו החיו את חווית הסרט המסורתית. כשאנחנו חושבים על שנה של ניצחונות שוברי קופות, ברור שהפיתוי של המסך הגדול נשאר משכנע כתמיד, ומבטיח עתיד מזהיר ליוצרי קולנוע ולצופי קולנוע כאחד.
 

חמשת הסרטים הרווחיים ביותר של 2023:

1. ברבי - 4.4 מיליארד דולר
2. האחים סופר מריו - 1.36 מיליארד דולר
3. אופנהיימר - 952 מיליון דולר
4. שומרי הגלקסיה 3 - 845 מיליון דולר
5. מהיר ועצבני 10 - 704 מיליון דולר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה