תרבות ופנאי

סופר מריו מטריף את העולם: השיא שהסרט שבר

הסרט בכיכובו של השרבב המשופם הפך לסרט הראשון ב-2023 שהכניס מעל מיליארד דולר בקופות ברחבי העולם
מערכת ice | 
הסרט סופר מריו (צילום טוליפ אינטרטיימנט)
הסרט "האחים סופר מריו" הפך לסרט הראשון ב-2023 שהכניס מעל מיליארד דולר בקופות ברחבי העולם. על פי חברת המחקר Comscore, הסרט בכיכובו של השרבב המשופם הכניס 490 מיליון דולר בקופות בארה"ב ועוד 532 מיליון דולר בשאר העולם.

מאז סוף מגפת הקורונה, רק חמש סרטים הצליחו להכניס מעל מיליארד דולר: אווטאר דרכם של המים, ספיידרמן אין דרך הביתה, אהבה בשחקים מאווריק ופארק היורה עולם חדש. אך למרות סוף המגפה, נראה כי אנשים לא נוהרים לבתי הקולנוע באותה מידה, כאשר ב-2019, תשעה סרטים עברו את רף המיליארד דולר. 
בישראל, הסרט משך כ-150 אלף מבקרים לבתי הקולנוע בסוף השבוע הראשון לצאתו. מדובר בפתיחה השנייה הכי גבוהה לסרט אנימציה בישראל איי פעם (אחרי מיניונים 2, מאותו סטודיו אנימציה אילומיניישן, ששבר את השיא בקיץ האחרון עם 160 אלף צופים בסוף שבוע אחד).
זו גם הפתיחה הגבוה ביותר לסרט לכל המשפחה בחג הפסח. גם בעולם הסרט נחל הצלחה רבה כששבר את שיא המכירות הגלובלי לסרט אנימציה בסוף שבוע אחד שקבע פרוזן 2. הסרט, בהפצת טוליפ אנטרטיינמנט בישראל, זכה בארץ להפצה הרחבה ביותר לסרט אנימציה איי פעם: בעברית, באגנלית, ערבית, רוסית, צרפתית, במסכי איימקס תלת מימד, ובמסכי 4DX עם כסאות זזים. כמו כן לסרט לווה הקמפיין הגדול ביותר לסרט אנימציה איי פעם בשווי של קרוב לשני מיליון ש"ח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה