עסקי ספורט

אבל בתעשייה: כוכב סרטי "רוקי" הלך לעולמו בגיל 76

השחקן האמריקני קארל וות'רס, מי שגילם את אפולו קריד בסדרת סרטי דרמת הספורט, מת בשנתו. חברו סילבסטר סטאלון ספד לו בכאב: "הוא היה חלק כל כך מהותי בחיי, בהצלחתי. הייתי כל כך בר מזל להיות חלק מחייו". במשך חייו התנסה במגוון ענפי ספורט, ביניהם איגרוף, כדורגל, פוטבול ועוד, והשתתף ב"גילמור המאושר", "הטורף" ועוד
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
השחקן האמריקני קארל וות'רס, שגילם את אפולו קריד בסדרת סרטי דרמת הספורט "רוקי", הלך לעולמו והוא בן 76. על פי דיווח כלי התקשורת אמש (שישי) וות'רס מת בשנתו בליל חמישי. "אנחנו עצובים מאוד להודיע על מותו של וות'רס. קארל היה אדם יוצא דופן שחי חיים יוצאי דופן. הוא תרם רבות לספורט, לקולנוע, לאומנות ולטלוויזיה והותיר חותם עצום עליהם. הוא היה אח אהוב, אבא אהוב, סבא אהוב, חבר אהוב ושותף אהוב".
 
"זהו יום עצוב במיוחד עבורי", ספד לו חברו הטוב סילבסטר סטאלון באינסטגרם, כשמאחוריו מוצב ציור ענק של השניים בפריים מתוך אחד מסרטי "רוקי". "קארל וות'רס היה חלק כל כך מהותי בחיי, בהצלחתי. זו אבידה נוראה ואני עומד כאן לפני הציור הזה כי הוא כנראה הפעם האחרונה שהיינו יחד בזירה, ואני לעולם לא אשכח את זה. הוא היה קסם, ואני הייתי כל כך בר מזל להיות חלק מחייו. אז אפולו, תמשיך להכות".

וות'רס נולד בשנת 1948 בניו אורלינס. הוא ניסה בילדותו ובנערותו מגוון ענפי ספורט, ביניהם איגרוף, כדורגל, פוטבול, התאבקות והתעמלות. הוא שיחק פוטבול בקולג' ומאוחר יותר הפך לשחקן. בנוסף לתפקידו הבלתי נשכח כאפולו קריד - אלוף העולם באגרוף במשקל כבד - בארבעת סרטי "רוקי" הראשונים, הוא השתתף גם בסרט "הטורף" בשנת 1987, בקומדיה "גילמור המאושר" משנת 1996 וכן בשלוש העונות של הסדרה המצליחה "המנדלוריאן" כשגילם שם את גריף קרגה.
 
ארנולד שוורצנגר, חברו, ספד לו: "קארל וות'רס לעד יהיה אגדה. אתלט יוצא דופן, שחקן פנטסטי ואדם דגול. לא היינו יכולים לעשות את 'הטורף' בלעדיו. ובהחלט לא היינו יכולים ליהנות כמו שנהנינו תוך כדי העשייה שלו בלעדיו. כל דקה איתו - על ומחוץ לסט - הייתה פשוט אושר טהור. הוא היה סוג החבר שדוחף אותך להיות הטוב ביותר שאתה יכול רק כדי להצליח לעמוד בסטנדרטים שלו. אני אתגעגע אליו והמחשבות שלי הן עם משפחתו".
 
 
אדם סנדלר, שכיכב לצידו ב"גילמור המאושר", ספד לו ברשתות החברתיות: "איש גדול באמת. אבא נהדר. שחקן נהדר. ספורטאי נהדר. חכם בטירוף. נאמן בטירוף. מצחיק בטירוף. אהב את בניו יותר מכול. איזה איש! כולם אהבו אותו. אני ואשתי נהנינו איתו בכל פעם שראינו אותו. אני שולח אהבה לכל משפחתו, וקארל תמיד יהיה אגדה אמיתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה