עסקי ספורט

שכר העתק של דני אבדיה נחשף: כמה יקבל ב-4 שנים?

הכוכב הישראלי ב-NBA חתם על חוזה חדש בקבוצתו וושינגטון וויזארדס שבמסגרתו ירוויח כ-55 מיליון דולר בארבע השנים הבאות. אבל אם מקבילים את הסכום הזה לקריירה של הכוכב הישראלי הראשון ב-NBA, מגלים כי עומרי כספי הרוויח יותר מ-18 מיליון דולר בכל 11 עונותיו בליגה הטובה בעולם, סכום שאבדיה ירוויח כמעט בעונה אחת
מערכת ice |  2
דני אבדיה (צילום NBA)
וושינגטון לא רק יצאה בהצהרות, מדובר בהבעת אמון אמיתית בנציג הישראלי היחיד ב-NBA, דני אבדיה, שסיכם הלילה (אור לשני) על חוזה חדש בקבוצתו וושינגטון וויזארדס שבמסגרתו ירוויח כ-55 מיליון דולר בארבע השנים הבאות, על פי הדיווח של אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN.
בכך הוא הופך לספורטאי הישראלי המרוויח ביותר, כאשר החוזה של אבדיה מובטח במלואו עד עונת 2028, זאת ללא אופציית יציאה לשחקן או לקבוצה בזמן הזה. את תואר 'המרוויח הכי גדול בספורט הישראלי', החזיק עד כה ערן זהבי שב-2017 חתם על חוזה של 11 מיליון יורו בגוואנגז'ו ר.פ מהליגה בסין. 

אבל אם מקבילים את הסכום הזה לקריירה של הכוכב הישראלי הראשון ב-NBA, מגלים כי עומרי כספי הרוויח יותר מ-18 מיליון דולר בכל 11 עונותיו בליגה הטובה בעולם, סכום שאבדיה ירוויח כמעט בעונה אחת של החוזה המטורף.
אם לא יהיו שינויים בסגל של וושינגטון וינחת איזה כוכב גודל, החוזה של אבדיה יהיה השלישי/רביעי בגובהו בקבוצה, אחרי ג'ורדן פול שישתכר 30.1 מיליון דולר וקייל קוזמה עם 22.5 מיליון דולר, ולצד דניאל גאפורד שמכניס 13.4 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כבוד
    לילוש 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מטורף. כל הכבוד עלה והצלח
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד, דני! עשית את זה! (ל"ת)
    ארולירי 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור