עסקי ספורט

האלימות בספורט: האם השוטרים ייצאו מהמגרשים במשחקים שמתקיימים בת"א?

על רקע האירועים האחרונים במגרשי הכדורגל והכדורסל בישראל, בימים האחרונים מתגבש מהלך תקדימי בעיריית תל אביב על מנת למצוא פתרון לבעיה שמעסיקה את הספורט הישראלי, במסגרתה מתכננת סגנית ראש העיר לשכור מאבטחים מטעמה של העירייה שיחליפו את השוטרים. האם זה מה שיביא את הפתרון?
רעי שני | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
על רקע האירועים האחרונים במגרשי הכדורגל והכדורסל בישראל, בימים האחרונים מתגבש מהלך תקדימי בעיריית תל אביב על מנת למצוא פתרון לבעיה שמעסיקה את הספורט הישראלי, בראשותה של סגנית ראש העיר של רון חולדאי, מיטל להבי.
במסגרת המהלך המתגבש, סיעת הצעירים פנתה לראש העיר רון חולדאי בבקשה לפעול על מנת להוציא את המשטרה ממגרשי הספורט בעיר שמתקיימים בעיקרם באצטדיון בלומפילד, היכל קבוצת שלמה והיכל מנורה מבטחים, ולהחליפם בכוח אכיפה מטעם העירייה. אגב, בעבר לא היו שוטרים במגרשי הכדורגל והיו רק מאבטחים, ורק בשנה האחרונה החליטו להחזיר את השוטרים למגרשים, מה שיוצר חיכוך ישיר בין האוהדים לשוטרים ומחמם את האווירה.
בסיעה טוענים כי בעזרת שיתוף פעולה עם הנהלות הקבוצות ניתן לייצר פתרון אפקטיבי במסגרתו ישכרו חברות אבטחה פרטיות שיפעלו מטעם העירייה ויחליפו את השוטרים במגרשים, כפי שעושה כעת הנהלת הפועל תל אביב בכדורגל, ששכרה עשרות מאבטחים מטעמה שיקלו על האוהדים בכניסה למגרשים.
מחן קראוס, יו״ר סיעת הצעירים, נמסר כי: "בשבועות האחרונים אנחנו עדים למתיחות עולה וגוברת בין משטרת ישראל לבין אוהדי הכדורגל, החזרת המשטרה למגרשים מגבירה את החיכוך והאלימות, אנחנו חייבים לפעול מבפנים ביחד עם הנהלת הקבוצות ובשקיפות מול האוהדים כדי למנוע את התמונות שראינו במשחקים האחרונים. אנחנו חייבים לחזור למודל שעבד בצורה אפקטיבית ביותר - חברות אבטחה פרטיות במגרשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה