עסקי ספורט

ברק בכר מותקף: "לא הייתי מתנהג כמוהו"

ברק בכר יכול היה לבקש כניסה יותר חלקה לתפקיד המאמן בכוכב האדום בלגרד. מאמנה היוצא של האלופה הסרבית, מילוש מילוייביץ' תוקף את עיתוי מינויו של בכר - "אני לא הייתי עושה את זה" ואת ניסיונו בליגת האלופות - "לא כל המשחקים היו מצוינים"
מערכת ice | 
ברק בכר (צילום בן בודה, באדיבות אתר ישראל ספורט)
ברק בכר רק נכנס לתפקיד האימון של האלופה הסרבית הכוכב האדום בלגרד וכבר הוא מותקף – על ידי המאמן אותו הוא החליף, מילוש מילוייביץ'. המאמן היוצא התראיין לבן גולדפריינד ב-N12 ולא חסך ביקורת נגד המאמן היוצא של מכבי חיפה.
"אני מרגיש מצוין. זו הרגשה מדהימה לזכות בדאבל עם המועדון שאני אוהד מגיל צעיר", התייחס בתחילת הריאיון מילוייביץ' להישג עם הכוכב האדום ואז עבר להתייחס למינויו של ברק בכר במקומו.

"אני תמיד מכבד את החלטות ההנהלה. אני יודע שהמועדון רצה לנסות משהו חדש, וברק בכר עשה עבודה מצוינת בחיפה וזכה ב-3 אליפויות רצופות בישראל. הוא עשה עליהם רושם טוב, כולל במוקדמות ליגת האלופות אז הוא ניצח אותי ועבר אותנו בדרך לליגת האלופות", החמיא לבכר.
המאמן הסרבי המשיך והוסיף עקיצה כנגד בכר כאשר אמר ש"ההנהלה לקחה אותי לפני מספר חודשים לשיחה ואמרה לי שהם רוצים מאמן עם יותר ניסיון בליגת האלופות, באותו שלב לא ידעתי מי זה יהיה... אני יודע שלברק בכר יש קצת יותר ניסיון בליגת האלופות, בזכות העובדה שהוא העפיל העונה לשלב הבתים ושיחה שישה משחקים, אבל בוא נגיד שבלשון המעטה לא כל המשחקים האלה היו מצוינים".
עקיצה נוספת נגד בכר הייתה כאשר מילוייביץ' התייחס לעתידו – "העובדה שהוא דיבר עם המועדון ואפילו חתם עוד לפני שהעונה הסתיימה, זה משהו אישי שלו. אני לדוגמה לא הייתי עושה את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה