עסקי ספורט

הספונסרית החדשה של בית”ר ירושלים: מי תשלם 3 מיליון שקל?

חברת הנדל"ן והפיננסים Rentify, אשר נמצאת בצמיחה מטאורית, תיתן את החסות למועדון בשלוש השנים הקרובות, ותהיה על מכנסי השחקנים כבר בגמר הגביע. מנכ"ל המועדון כפיר אדרי: "מברכים את רנטיפיי על ההצטרפות למשפחה"
כפיר אדר |  1
מנכ”ל המועדון כפיר אדרי יחד עם אמנון יעקובי – מבעלי Rentify (צילום ביתר ירושלים)
בית”ר ירושלים השיקה היום (שני) הסכם חסות חדש עם חברת “רנטיפיי ישראל”. העסקה, שנחתמה בתוך מספר דקות בלבד מסתמנת כמשמעותית במיוחד עבור שני הצדדים הנרגשים לקראת שיתופי הפעולה העתידים להתרחש במהלך שלוש השנים הקרובות, וכל זאת רגע לפני גמר גביע המדינה.
חברת “רנטיפיי ישראל” נועדה לספק שקט נפשי וביטחון כלכלי למשכירי הדירות והנכסים, ובמקביל להקל על השוכרים בערבויות שנדרש מהם להציג. שירותי החברה כוללים ביטוח דירה עם כיסוי מורחב לנכס מושכר וערבות מלאה לשכר הדירה לצד ייעוץ וליווי משפטי וגישור ופתרון מחלוקות בין השוכר למשכיר.
האחים אמנון ואבי יעקובי, הבעלים של חברת רנטיפיי, כבר הטביעו חותם בעולם היזמות, הרכב, הנדל”ן והפיננסים. אהבת הילדות שלהם משכה אותם גם לעולם הספורט, ובעסקת בזק, הצליחו להגשים חלום.
אמנון יעקובי: “זו אחת העסקאות הכי מרגשות שעשינו עד כה לאורך כל שנות פעילותנו. כמי שמגיעים מהיציעים ומלווים את הקבוצה מגיל קטן, בארץ ובעולם, אנחנו בהחלט מרגישים שהגשמנו חלום. אנחנו מאמינים בקבוצה ומחזקים את ידיו של ברק אברמוב, שהשקיע במועדון, חיבר והחזיר את הקהל למגרשים אחרי תקופה לא פשוטה בלשון המעטה”.
המותג בית”ר ירושלים מרגש כל בית בישראל, וכמוהו, גם חברת “רנטיפיי ישראל”, ששואפת להביא בשורה לכל בית. החברה הוקמה מתוך ההבנה ששוק הנדל”ן בישראל משתנה, ובקרב משכירי הדירות והנכסים המסחריים מתעוררים צרכים שחשוב לתת להם פתרון יעיל ובטוח. השותפה החדשה של בית”ר ירושלים לא מתכוונת לעצור כאן. בקרוב רנטיפיי ישראל עתידה לחדור גם לשוק האירופאי והאמריקני, אך בינתיים היא שומרת על הזיקה הישראלית ומטפחת את הקשר המקומי, זה שתמיד יישאר קרוב לליבה.
אדיר בצלאל, מנכ”ל החברה ביקש להודות למנכ”ל בית”ר, כפיר אדרי, לסמנכ”לית השיווק של בית”ר, הגר אוחנה ולאחים יוסי ואושר אוסי, שתיווכו בעסקה וגרמו לזה שהמו”מ נסגר במהרה. באותו מעמד ביקש לשלוח להם תנחומים בשל פטירתו של אביהם במהלך השבוע האחרון.
מנכ”ל המועדון כפיר אדרי אמר במעמד החתימה על ההסכם “אנו מברכים את חברת רנטיפיי ישראל על כניסתה למשפחת בית”ר ירושלים. ההתעוררות בקרב האוהדים והקהילה העסקית מוכיחה את הפוטנציאל האדיר של המועדון הזה ואנחנו שואפים לממש אותו. תודה גדולה לכל מי שגרם לעסקה הזאת לצאת לפועל במהירות ותוך כדי שביעות רצון הדדית”.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה ביתר והספונסר
    אוהד 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה רבה לביתר ירושלים היום בגמר הגביע -ניצחון ב'ה והצלחה רבה לחברת הנדלן -רנטיפיי של משפ' יעקובי
    סגור