עסקי ספורט

לא שומרת בבטן: ריהאנה אישרה שהיא בהריון במהלך הופעת המחצית

7 שנים אחרי הופעתה הפומבית האחרונה, ריהאנה הופיעה במהלך מחצית משחק הסופרבול ה-57 בו ניצחה קנזס סיטי צ'יפס את פילדפלפיה איגלס, זו הייתה ההפתעה שלה לצופים
מערכת ice | 
ריהאנה (צילום צילום מסך טוויטר - @espn)
הלילה התקיים משחק הסופרבול המסורתי בליגת ה-NFL כאשר קנזס סיטי צ'יפס ניצחו את הפילדלפיה איגלס 35-38 בזכות קאמבק מדהים. למרות המשחק המותח, מי שגנבה את ההצגה, הייתה הזמרת האייקונית ריהאנה שהופיעה במהלך הופעת מחצית המשחק שנערך באריזונה.
ריהאנה, שחזרה מ"חצי פרישה" (שבע שנים מאז הופעתה האחרונה), הוכיחה שאצלה זה לעשות את זה בגדול או לא לעשות בכלל וסיפקה הופעה שידברו עליה עוד שנים. הזמרת, שרק לפני תשעה חודשים ילדה את בנה הבכור, הציגה בטן הריונית ולאחר מכן אישרה כי היא אכן בהריון שני.

בימים האחרונים מקורבים לזמרת אכן רמזו כי הזמרת, ילידת ברבדוס, תצא בהכרזה דרמטית בקרוב ואכן ריהאנה ניצלה את הפלטפורמה הכי נצפית בטלוויזיה האמריקאית על מנת לבשר לעולם על הריונה המרגש.
עם או בלי הגילוי הזה, ריהאנה גרמה לכולם להיזכר כמה להיטים יש לה – ולא פלא שהיא שרה במהלך ההופעה שארכה כ-13 דקות לא מעט מלהיטיה כולל – Umbrella, Work, All of the Lights וכמובן הלהיט Diamonds.
רוב התגובות ברשת להופעתה של ריהאנה היו אוהדות כולל שיאן הנקודות ב-NBA החדש, לברון ג'יימס שצייץ – "Rih got so many killer tracks!!!!". מי שפחות אהבה את הופעתה של ריהאנה, הייתה נועה תשבי כעסה על כך שבמהלך ההופעה שולב שיר של קניה ווסט (All of the Lights), חודשים לאחר אמירותיו האנטישמיות "שוב, יהודים לא נחשבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה