עסקי ספורט

ליברפול מוצעת למכירה, הבעלים האמריקאים מחכים להצעות

קבוצת FSG, בעלי קבוצת הכדורגל ליברפול, מעמידה את הקבוצה למכירה. הם מרגיעים את אוהדי הקבוצה שעד שהמכירה תתבצע הם יישארו מחויבים להצלחה של הקבוצה "הן על המגרש והן מחוצה לה"

מערכת ice | 
כוכב ליברפול מוחמד סלאח מניף את גביע ליגת האלופות (צילום Anadolu Agency, GettyImages)
האתר "The Athletic" מפרסם כי קבוצת פנווי ספורטס גרופ (FSG) מעמידה את קבוצת הכדורגל האנגלית ליברפול למכירה. הסכום אותו FSG, המחזיקה גם בקבוצת הבייסבול בוסטון רד סוקס, דורשת אינו ידוע, אך על פי פורבס, בחודש מאי הקבוצה הייתה שווה כ-4.45 מיליארד דולר. גולדן זקס ומורגן סטנלי כבר נשכרו כיועצים ומצגת לקונים הפוטנציאלים כבר הוכנה.
"FSG מקבלים ביטויי התעניינות ממתווכים של גורמים המעוניינים להיות בעלי מניות בליברפול. ב- FSG כבר אמרו בעבר שתחת התנאים הנכונים אנחנו נדון במבנה בעלות חדש אם אנחנו נחשוב שזה הדבר הנכון ביותר לליברפול כמועדון", כך נמסר מקבוצת FSG.  

קבוצת FSG רכשה את ליברפול באוקטובר 2010 מידיהם של ג'ורג' ג'ילט וטום היקס ומאז הקבוצה הצליחה לזכות באליפות ראשונה לאחר 30 שנה (בעונת 2019-20) ואף בגביע ליגת האלופות (בעונת 2018-2019). יורגן קלופ הוא מאמן הקבוצה מאז שנת 2015 ובין כוכביה ניתן למצוא את מוחמד סלאח, וירג'יל ואן דייק וטרנט אלכסנדר ארנולד.  
זו אינה המכירה הראשונה לאחרונה בפריימרליג האנגלית, רק בחודש מאי האחרון הקבוצה הלונדונית, צ'לסי, נמכרה לטוד בוהלי האמריקאי בסכום של כ-3 מיליארד דולרים וזאת מבלי לקחת בחשבון את סכום של מעל מיליארד דולר שהתחייב להשקיע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה