עסקי ספורט

רשות המסים מבריחה את איזי שרצקי | סערה בקריית שמונה

הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל קריית שמונה הודיע לראש העיר על כוונתו לעזוב את הקבוצה בתום העונה, זאת אחרי שברשות המסים רוצים שהוא ישלם הפרשי מס בעשרות מיליוני שקלים, כאשר הוויכוח הוא היכן התגוררו השחקנים ואנשי הצוות

מערכת ice |  1
איזי שרצקי, הבעלים של איתוראן ועירוני קריית שמונה (צילום יוסי זליגר, פלאש 90)
איזי שרצקי, הבעלים של חברת איתוראן ושל קבוצת עירוני קריית שמונה, אותה לקח כפרויקט אישי, הודיע הבוקר (שני) לראש עיריית קריית שמונה על כוונתו לעזוב את הקבוצה בתום העונה, וזה ממש לא בפעם הראשונה. כך פורסם ב-ONE.
קריית שמונה הפסידה אמש 2:1 להפועל תל אביב ובעקבות כך התדרדרה עד למקום הלפני אחרון בטבלת ליגת העל בכדורגל. שרצקי כועס על שלטונות מס הכנסה על כך שרוצים שהוא שלם הפרשי מס בעשרות מיליוני שקלים, כאשר הוויכוח הוא היכן התגוררו השחקנים ואנשי הצוות. שרצקי הגיש ערעור על השומה שמס הכנסה קבע על כל השנים, ואחרי הערעור ניתן יהיה לדעת באופן סופי לאן נושבת הרוח.
מזה תקופה ארוכה, שרצקי אדיש מאוד למצב של הקבוצה כאשר הוא הוריד לגמרי פרופיל וכבר לא מגיע למשחקיה. בשלב זה, למרות המצב הקשה של הקבוצה שניצחה רק פעם אחת העונה, שרצקי לא מתכוון לבצע בשלב זה זעזוע בעמדת המאמן, שלפחות נכון לשעה זו מעמדו של מנחם קורצקי עדיין יציב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיסוי
    הידען 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השחקנים והצוות כנראה ולכאורה לא גרים בפועל בקריית שמונה והמשכורות משולמות עם מב הכנסה מופחת כאילו גרים שם.
    סגור