עסקי ספורט

אולימפיאדת המשחקים המוטוריים: מי בת ה-12 שתייצג את מדינת ישראל?

אולימפיאדת המשחקים המוטוריים 2024 בולנסיה נפתחה בטקס מרהיב, כשנבחרת ישראל, המונה 15 ספורטאים, מתכוונת להוכיח את יכולותיה בתחרויות השונות, בעידוד ותמיכה ממשרד התרבות והספורט
מערכת ice | 
ספורט מוטורי (צילום shutterstock)
אולימפיאדת המשחקים המוטוריים 2024 נפתחה בטקס מרהיב בעיר ולנסיה שבספרד, שבו השתתפו 900 ספורטאים מ-82 מדינות, שיתמודדו ב-28 קטגוריות שונות. בטקס הכריז נשיא הפדרציה על פתיחת המשחקים באווירה חגיגית ועשירה באפקטים.
נבחרת ישראל בולטת במשחקים עם 15 ספורטאים שיתמודדו ב-11 קטגוריות. בין חברי הנבחרת ניתן למצוא את גיא אלבג, סגן אלוף העולם בקארטינג, ואחיה של החטופה לירי אלבג, לצד אריאל אלקין, המדליסט מהמשחקים הקודמים. נוסף על כך, הצעירה אגם שריקי, בת 12, הצליחה להירשם בדקה האחרונה לקטגוריית קרוס קאר מיני.

צילום: יח"צ
השר לתרבות וספורט, מיקי זוהר, בירך את הספורטאים לקראת צאתם לאולימפיאדה. הוא הדגיש את ההישגים הרבים של הספורט המוטורי בישראל ואת התמיכה שהעניק משרדו לענף זה. זוהר הביע תקווה שהספורטאים יחזרו עם מדליות ושהענף ימשיך להתחזק בארץ, מה שימשוך צעירים נוספים להצטרף ולהתחרות.

צילום: יח"צ
ההכרה בהשיגי הספורט המוטורי בישראל מתרחבת, והנבחרת מקווה להציג את יכולותיה המיוחדות במהלך התחרויות. עם הרבה תקווה וציפייה, הספורטאים הישראלים נכנסים לתוך האולימפיאדה, מונעים על ידי שאיפה להצלחה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה