עסקי ספורט

הזמר האהוב מטיל פצצה: זו קבוצת הכדורגל שהוא רוצה לקנות

הראפר המצליח A$AP Rocky, בן זוגה של הזמרת ריהאנה עומד בראש קבוצת משקיעים המתכננת לרכוש 80% מטרנמיר רוברס מהליגה הרביעית באנגליה
מערכת ice | 
זמר - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
גל חדש בעולם הכדורגל האנגלי מסתמן עם הדיווחים על כוונתו של הראפר המצליח A$AP Rocky, בן זוגה של הזמרת ריהאנה, להצטרף לרשימת הסלבריטאים המשקיעים בכדורגל האנגלי. על פי הדיווחים בתקשורת הבריטית, הראפר עומד בראש קבוצת משקיעים המתכננת לרכוש 80% מטרנמיר רוברס מהליגה הרביעית בעסקה המוערכת ב-15 מיליון פאונד, צעד שעשוי להפיח רוח חיים חדשה במועדון הצנוע שמעולם לא התברג בצמרת הכדורגל האנגלי.
התופעה המרתקת של כניסת סלבריטאים לעולם הכדורגל האנגלי צברה תאוצה משמעותית בשנים האחרונות, כשהמקרה המפורסם ביותר הוא של השחקן ראיין ריינולדס ושותפו העסקי רוב מקאלהני. השניים הפכו את רכישת רקסהאם לסיפור הצלחה מרשים, כשהצליחו להוביל את הקבוצה מליגות מקומיות נמוכות עד לליגה השלישית, תוך יצירת מותג עולמי סביב המועדון.

כוכב הפופ אד שירן מהווה דוגמה מרתקת נוספת לקשר המתהדק בין עולם הבידור לכדורגל האנגלי. שירן, שגדל כאוהד מושבע של איפסוויץ', הפך את אהבת הילדות שלו להשקעה עסקית כשרכש 1.4% ממניות המועדון, לאחר שכבר שימש כספונסר של קבוצות הגברים והנשים. מעורבותו במועדון כוללת גם שיפוץ מרשים של תא הבעלים, המסמל את המיזוג בין הוליווד לכדורגל האנגלי המסורתי.
אחת ההצטרפויות המשמעותיות ביותר לתופעה היא של טום בריידי, אגדת הפוטבול האמריקאי, שרכש 45% מברמינגהאם ומונה ליו"ר הוועדה המייעצת של המועדון. מהלך זה, יחד עם ההשקעה המתוכננת של A$AP Rocky, מדגיש את המגמה המתפתחת של כוכבי-על המזהים בכדורגל האנגלי הזדמנות ייחודית המשלבת תשואה כלכלית עם יוקרה תרבותית והשפעה חברתית.
המגמה המתעצמת של השקעות סלבריטאים בכדורגל האנגלי משקפת שינוי עמוק בתפיסת הספורט כזירת השקעה אטרקטיבית, המציעה לא רק פוטנציאל כלכלי אלא גם הזדמנות לבניית מורשת תרבותית. עם כניסתם של שחקנים חדשים כמו A$AP Rocky, נראה כי התופעה רק הולכת ומתחזקת, כשהיא מעצבת מחדש את פני הכדורגל האנגלי ומחברת בין עולמות תוכן שונים באופן חסר תקדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה