עסקי ספורט

די ג'יי שארפ מתאושש מהפרידה? זו המחזרת החדשה שלו

בתום סאגת הפרידה מפרידה עוזיאל, הגארד הישראלי בן ה-27 נבחן לאחרונה באליצור נתניה, קבוצה שזה עתה עלתה לליגת העל לאחר עשור בליגת המשנה
מערכת ice | 
דיג'יי שארפ ופרידה עוזיאל, האח הגדול (צילום רן יחזקאל, צילום מסך רשת 13)
לאחר תקופה סוערת שכללה השתתפות ב"האח הגדול" ופרידה מתוקשרת מזוגתו פרידה עוזיאל, הרבה בשל ההתנגדות של אמו לקשר והמילים הקשות שהיה לה נגד עוזיאל, די ג'יי שארפ, בנו של אגדת הכדורסל דריק שארפ, מבקש לחזור לזירה הספורטיבית.
הגארד הישראלי בן ה-27 נבחן לאחרונה באליצור נתניה, קבוצה שזה עתה עלתה לליגת העל לאחר עשור בליגת המשנה. שארפ, שכבר צבר ניסיון בליגה הלאומית ובליגת העל עם קבוצות כמו בני הרצליה, הפועל באר שבע ומכבי חיפה, מקווה להשתלב בפרויקט המסקרן של המאמן עידן אבשלום.

אליצור נתניה מציגה גישה ייחודית בבנייתה, עם דגש על שחקנים ישראלים צעירים. הצטרפותו האפשרית של שארפ לקבוצה מסמלת לא רק את חזרתו האישית למגרש, אלא גם את המגמה הגוברת בכדורסל הישראלי לטפח כישרונות מקומיים. הערב (שני) תערוך הקבוצה את הופעת הבכורה הביתית שלה בליגת ווינר סל, כשתארח את הפועל עפולה בהיכל החדש בעיר, אירוע שמסמן את תחילתה של עונה מרגשת עבור הקבוצה והאוהדים.
סיפורו של שארפ מדגים את המורכבות של חיי ספורטאי מקצועי בעידן הרשתות החברתיות והתקשורת המיידית. לאחר שהיה במוקד תשומת הלב הציבורית בשל השתתפותו בתוכנית ריאליטי ופרידה אישית שזכתה לסיקור נרחב, חזרתו למגרש מייצגת את הניסיון למצוא איזון בין החיים האישיים לקריירה המקצועית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה