עסקי ספורט

בגיל 31 בלבד: שחקן הנבחרת נמצא מת בביתו

ג'ורג' באלדוק, שחקן פנאתינייקוס ונבחרת יוון הלך לעולמו במפתיע. אישתו של באלדוק, שהייתה ככל הנראה באנגליה, ניסתה מספר שעות ליצור איתו קשר. לאחר שלא הצליחה, היא ביקשה מבעל הבית שבו מתגורר השחקן לבדוק את מצבו, שם הוא מצא את גופתו בבריכה
מערכת ice |  2
כדורגל (צילום shutterstock)
עולם הכדורגל האירופי נסער היום (רביעי) בעקבות מותו הפתאומי של ג'ורג' באלדוק, שחקן פנאתינייקוס ונבחרת יוון, שנמצא מת בבריכה שבביתו. השחקן בן ה-31, שהיה מגן ימני מוכשר, עורר עניין רב בקרב אוהדים ומומחים כאחד, ונסיבות מותו נחקרות בשעה זו.
באלדוק, שנולד באנגליה והחזיק באזרחות יוונית בזכות שורשיו, עבר בקיץ האחרון לפנאתינייקוס לאחר שבע שנים בשפילד יונייטד. בתקופה זו, הוא רשם 83 הופעות בפרמייר ליג והיה חלק משמעותי מהקבוצה. מעבר לכך, הוא שיחק בכמה ליגות אנגליות, כאשר הכדורסלן הבינלאומי שיחק גם במשך מספר חודשים באיסלנד. באלדוק, ששיחק 12 פעמים בנבחרת יוון, היה אחד השמות הבולטים בכדורגל היווני.

לאחר פציעה בתחילת העונה, באלדוק הצליח לשוב לכשירות וערך הופעה מלאה בדרבי נגד אולימפיאקוס, שהסתיים בתיקו 0:0, רק שלושה ימים לפני מותו. יכולתו המרשימה שצברה את תשומת הלב של המועדון והאוהדים, יצרה תחושת אופטימיות בקרב המועדון לקראת ההמשך.
לפי דיווחים מיוון, אישתו של באלדוק, שהייתה ככל הנראה באנגליה, ניסתה מספר שעות ליצור איתו קשר. לאחר שלא הצליחה, היא ביקשה מבעל הבית שבו מתגורר השחקן לבדוק את מצבו, שם הוא מצא את גופתו בבריכה. מותו הטרגי של באלדוק הותיר חותם כבד על משפחתו, חבריו לקבוצה ואוהדי הכדורגל ברחבי אירופה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שחקן נמצא מת
    אריה 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכותרת של כתבה היא פשות ברברית. אי אפשר היה ךכתוב " שחקן נבחרת יוון..."? הייתם בחיפושי הסנסציה לדלג על זה? זאת לא עיתונות, זהו צהובון זול!
    סגור
  • 1.
    תחליטו כדורסלן או כדורגלן, בכל מקרה מקרה עצוב... (ל"ת)
    משה 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור