עסקי ספורט

עכשיו זה סופי? פיפ"א נכנסת לעולם האופנה ב-2025

פיפ"א מצטרפת למגמה עולמית שבה ספורט ואופנה מתמזגים עם ההשקה המתקרבת של קו האופנה FIFA 1904. הקולקציה תכלול בגדים לגברים ולנשים
שרון בירקמן | 
פיפ"א ואופנה (צילום shutterstock)
פיפ"א, הארגון הבינלאומי המוביל בכדורגל, הודיעה כי תשיק קולקציית בכורה בקטגוריית האופנה (Ready to Wear) עם פלטפורמת האופנה הניו-יורקית VFiles, כך מדווח המגזין Business of Fashion. קו הביגוד יכלול בגדי גברים ונשים. הליין יושק תחת המותג FIFA 1904 על שם השנה שבה נוסד הארגון. הקולקציה צפויה לצאת לאור באביב 2025.
השקת קו האופנה משקפת מגמה הולכת ומתרחבת שבה ספורט ואופנה משתלבים זה בזה, עם ספורטאים שהפכו לאייקוני אופנה והשיקו ליינים משלהם, כמו דיוויד בקהאם וסרינה וויליאמס. הפופולריות של ספורטאים ברשתות החברתיות הופכת אותם למובילי דעת קהל ומבחינת מותגי האופנה – מקדמי מכירות מעולים. התחום כל כך לוהט עכשיו, שגם מותגי-העל נכנסים אליו. פראדה הלבישה את נבחרת כדורגל הנשים של סין וברברי שיתפה פעולה עם מותג בגדי הכדורגל Able Made לקולקציה משותפת. קונצרן LVMH של ברנאר ארנו היה נותן החסות של האולימפיאדה האחרונה בפריז.

גם פיפ"א לא נכנסת לעולם האופנה בתזמון מקרי: לא רק שאופנת ספורט היא התחום החם באופנה עכשיו, גם ארגוני ספורט מאמצים גישות מתוחכמות יותר למרצ'נדייז שלהם באחרונה, כשהם מגייסים מומחי אופנה כמנהלים קריאייטיביים או משתפים פעולה עם מעצבים בכירים ומנהלים מנוסים מתחום האופנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה