עסקי ספורט

פיפ"א תומכת במרכז פרס: הכדורגל כאמצעי לשינוי חברתי

לראשונה מאז תחילתה של מלחמת "חרבות ברזל", פיפ"א מעניקה תמיכה למרכז פרס לשלום וחדשנות, המוביל פרויקט כדורגל יהודי-ערבי, שמדגיש את הכוח של ספורט לחיבור בין תרבויות במיוחד בעיתות משבר
מערכת ice | 
צילום Shutterstock
פיפ"א, הארגון הבינלאומי המוביל בכדורגל, הודיע לאחרונה על תמיכתה בפרויקט הכדורגל של מרכז פרס לשלום ולחדשנות, לראשונה מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל". ההכרזה מגיעה בתקופה קריטית, שבה חשוב יותר מתמיד לחזק את הקשרים בין הקהילות השונות בישראל.
מרכז פרס, שזוכה לתמיכת פיפ"א מאז 2012, משלב את ערכי הספורט עם חזון חברתי לפיו הכדורגל הוא כלי המפגיש ילדים וילדות מכל המגזרים, הדתות והתרבויות. הפרויקט כולל קבוצות כדורגל יהודיות-ערביות ומתודולוגיה חינוכית חדשניות, אשר מדגישות את הכוח של הספורט כגשר לתקווה ולשיתוף פעולה.

צילום: אפרת סער
בזמן שבו החברה הישראלית מתמודדת עם אתגרים גדולים, התמיכה המרגשת מפיפ"א ומגופים נוספים, כמו אדידס ישראל, משקפת את הצורך הגובר בפעילויות שמקדמות סובלנות וקהילה. כבר למעלה מ-20 שנה, מרכז פרז מוביל פרויקטים שמציירים שינוי ומקנים כלים ליצירת עולם טוב יותר. התמחותו בניצול הכוח של הכדורגל להפחתת מתחים וחיזוק הקשרים בין קהילות שונות, הופכת את פעילותו לרלוונטית וחשובה מתמיד.

צילום: מרכז פרס
תמי חי שגיב, סמנכ”לית החינוך במרכז פרס לשלום ולחדשנות, משתפת: "מרגש ומחזק לראות עד כמה התמיכה מצד פיפ"א היא הבעת אמון במרכז פרס ובעשייה שלנו לאורך השנים. דווקא בימים אלו אנחנו רואים עד כמה הספורט ממשיך להיות כלי משמעותי שמחבר בין אוכלוסיות שונות ומייצר מרחב של אופטימיות ותקווה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה