בעולם

מוגלי האמיתי: סיפורו המרתק של הילד שגדל עם חיות בר

אלי זנזימן, הידוע כ"מוגלי האמיתי", עבר שינוי מרהיב מחיי התעללות ובדידות לשגרת חיים חדשה ואוהבת עם אימו, לאחר שהסיפור שלו תפס כותרות והצליח לגייס תרומות מסביב לעולם
מערכת ice | 
צילום צילום מסך יוטיוב/ Afrimax English
אלי זנזימן, הידוע כ"מוגלי האמיתי", עלה לכותרות לפני כארבע שנים כאשר הוצג בסרט דוקומנטרי ביוטיוב, שבו נחשפה מציאות חייו המיוחדת. אלי נולד עם הפרעה מיקרוצפליה, שהשפיעה על התפתחות מוחו, והוא נותר חירש ואילם. המראה השונה שלו גרם לרבים משכניו להתעלל בו, והוא נקרא בשמות גנאי כמו "קוף" ו"גורילה". אימו, שהביאה אותו לעולם לאחר חמש לידות שקטות נאלצה לרדוף אחריו עם לאסו, כשהוא בורח ליערות וניזון ממזון בר, כמו דשא ובננות. הוא בילה את רוב זמנו לבד, מתקשר בקולות ולא מסכים לאכול את האוכל שהכינה לו אימו.
למרות הקשיים, אלי לא נותר לבד. כאשר צוות צילום הגיע לרואנדה כדי לתעד את סיפורו, החלה תפנית בחייו. יוצרי הסרט הקימו עמוד GoFundMe, שהצליח לגייס תרומות רבות לעזרתה של אימו, שהייתה חד הורית ולא עבה. הכספים שגויסו אפשרו להם לבנות חיים חדשים יחד.
כיום, אלי בן 25, נראה כמעט בלתי ניתן לזיהוי. הוא לבוש בבגדי מעצבים, חזר לחיות עם אימו בבית חדש, והם נרגשים מהחיים החדשים. הוא גם החל ללמוד בבית ספר לילדים עם צרכים מיוחדים במרכז הקהילתי. אימו מתארת את השינוי המדהים שלו כ"נס", ומביעה תודה על כך שלבנה יש חיים טובים.
אלי למד לרכוב על אופניים ומסוגל לדאוג להיגיינה האישית שלו, מה שמעיד על השיפור המשמעותי בחייו. האם מביעה אושר על כך שמצבה השתנה כל כך לטובה, ומדברת על התקווה והאהבה שהיא חשה כלפי בנה.

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה