עסקי ספורט

לוחם הטאקוונדו מרגש את המבקרים במוזיאון עם מדליית זהב

אסף יסעור בן ה-22 שזכה במדליית הזהב במשחקים הפראלימפיים ביקר במוזיאון הספורט היהודי וזכה לראות את הפריטים האייקונים של כוכבי המשחקים האולימפיים לדורותיהם: "גאווה גדולה להיות חלק"
מערכת ice | 
אסף יסעור (צילום אינסטגרם: asafyasur@)
לוחם הטאקוונדו אסף יסעור ביקר אמש (שלישי) במוזיאון הספורט היהודי עם מדליית הזהב שזכה בה במשחקים הפראלימפיים וריגש את המבקרים והצוות שליווה אותו בביקור.
פחות מחודש לאחר שזכה במדליית זהב במשחקים הפראלימפיים בפריז 2024, אסף יסעור ביקר במוזיאון הספורט היהודי שבכפר המכביה וקיבל סיור על הפריטים המרשימים והאגדיים של הספורטאים שעשו היסטוריה.
כזכור, יסעור בן ה-22 זכה לאחרונה במדליית הזהב במשקל עד 58 ק"ג במשחקים הפראלימפיים בפריז 2024 והביא לישראל הישג מרשים במדליה ה-385 בהיסטוריה של הספורט הישראלי במשחקים הפראלימפיים והראשונה בפריז.
יסעור הגיע לסיור במוזיאון הסוקר את ההיסטוריה של הספורט היהודי - בין המוצגים במוזיאון ניתן לראות פריטים אייקונים בהם הגלשן עמו זכה גל פרידמן במדליית הזהב באולימפיאדת אתונה 2004; חליפת הג'ודו עמה זכתה יעל ארד במדליית כסף באולימפיאדת ברצלונה 1992; בגד הגוף של לינוי אשרם מאליפות העולם בהתעמלות אמנותית; ועוד.
יסעור אמר כי התרגש להגיע ולצפות בהיסטוריה של אגדות הספורט היהודי והישראלי: "מרשים היה לבקר במוזיאון המיוחד של הספורט היהודי וגאווה גדולה להיות חלק ממנו. תודה להנהלת מכבי תנועה עולמית על ההזמנה".

(צילום: רפי דלויה)
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה