עסקי ספורט

הלם ב-WWE: אחד המתאבקים האהובים הלך לעולמו בגיל 63

סיד יודי, שהיה מוכר תחת השמות סיד ג'סטיס או סייקו סיד הלך לעולמו לאחר מלחמה במחלת הסרטן, ב-WWE ספדו: "הוא היה אחד מכוכבי העל האכזריים ביותר שאי פעם הטיל אימה על W.W.E. סיד הביא עוצמה שמעטים יכלו לקוות להכיל"
מערכת ice |  1
קרב WWE (צילום ויקיפדיה)
אבל גדול בעולם ההיאבקות העולמי. סיד יודי, מתאבק אהוב ואייקוני שזכור תחת השם סיד ג'סטיס, סיד וישס או סייקו סיד, שזכה לתהילה בשנות ה-90 וזכה במספר אליפויות, מת ביום שני, כשהוא בן 63.
בנו גונאר יודי חשף בפייסבוק כי סיבת מותו הייתה סרטן. בהצהרת ה-WWE נכתב: "סיד יודי הוא היה אחד הגדולים ממה שידועים בתעשייה כגברים גדולים, שלעתים קרובות משחקים תפקידי משנה כי הם לא מבצעים את המהלכים הגבוהים שמרגשים מעריצים".

עוד נכתב: "מר יודי היה איש גדול מאוד שהפך לכוכב בפני עצמו. הוא עמד בראש רסלמניה פעמיים והפך לאלוף הן של ה-W.W.F, כפי שהיה ידוע אז, והן היריבה שלה משנות ה-90, ה-W.C.W., שילוב נדיר. מר יודי נכנס לראשונה לעולם ההיאבקות בשנת 1989, כאשר חתם באליפות העולם בהיאבקות, אז מעגל מתקדם.
"הוא היה אחד מכוכבי העל האכזריים ביותר שאי פעם הטיל אימה על W.W.E. סיד הביא עוצמה שמעטים יכלו לקוות להכיל", כתב הארגון. "פשוט תשאלו את כל אגדות הארגון שספגו את זעמו - רשימת כוכבים שכוללת את שון מייקלס, האלק הוגאן, ברט 'היטמן' הארט ועוד רבים".
יודי הותיר אחריו את אשתו, סברינה אסטס אודי, את בניו פרנק וגונאר, וכן את נכדיו. כזכור, בשנת 2001, במהלך W.C.W. במשחק אליפות, הצופים צפו במר יודי מרסק את רגלו בטלוויזיה בשידור חי לאחר שקפץ מהחבל ונחת בטעות בצורה גרועה, תוך שהוא שובר את רגלו השמאלית בזווית לא טבעית. זה למעשה סיים את הקריירה שלו בהיאבקות מקצוענית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנוחתו עדן (ל"ת)
    יהי זכרו ברוך 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור