עסקי ספורט

קבוצת הנדל"ן בהודעה משמחת: איזו קבוצת כדורסל ישראלית תקבל חסות?

מכבי רמת גן תוסיף את "קבוצת כנען" לשמה, ותקבל חסות של שלוש שנים. "גאים לצאת לדרך משותפת", אמר המנכ"ל, "משקף את המחויבות שלנו לתרום לקהילה בה אנחנו פועלים". יו"ר הקבוצה: "דוגלים באותם ערכים"
מערכת ice |  1
כדורסל (צילום freepik)
קבוצת כנען הודיעה היום (שני) כי היא תהיה נותנת החסות הרשמית של קבוצת הכדורסל מכבי רמת גן לשלושת השנים הקרובות. בעקבות ההודעה ישונה שמה של הקבוצה ל"מכבי קבוצת כנען רמת גן". בנוסף, לוגו קבוצת כנען יתווסף ללוגו הקבוצה ולוגו החברה יופיע גם על גופיות המשחק הרשמיות, בטרנינג הרשמי ובבגדי המשחק של קבוצת הנוער של המועדון שמשחקת גם בליגת העל.

עופר גולדברג שותף בעלים, חן שניידרמן יו"ר ובעלים מכבי קבוצת כנען רמת גן, איל הנדלר יו"ר קבוצת כנען, ניב רום מאיר טל מנכ"לים משותפים קבוצת כנען ואדם אריאל, קפטן מכבי קבוצת כנען רמת גן. קרדיט: לייה רוז מגן
גם באולם זיסמן יופיע לוגו החברה במדבקות על הפרקט. חן שניידרמן, יו"ר הקבוצה מסר: "אנחנו שמחים על האמון המלא במועדון שמעניקה לנו קבוצת כנען הבונה בעיר רמת גן ורואה חשיבות גדולה במערובות בקהילה בעיר. קבוצת כנען דוגלת בערכי האיכות והמצוינות, ערכים זהים לערכי המועדון שלנו. במסגרת החסות שחקני הקבוצה וקבוצת כנען יפעלו בקרב הקהילה בעיר ומחוצה לה בפרויקטים יחודיים המהויים ערך מוסף לשני הצדדים".
ניב רוב, מנכ"ל קבוצת כנען, שיתף גם הוא: "גאים לצאת לדרך משותפת עם קבוצת מכבי עירוני רמת גן, מועדון כדורסל עם מסורת ארוכת שנים והישגים מרשימים בשנים האחרונות. שותפות זו, בין עולם הנדל"ן לספורט משקפת את המחויבות שלנו לתרום לקהילה בה אנחנו פועלים. קבוצת כנען נמצאת בשלבים שונים של תכנון, בניה ואכלוס של כ-1,000 דירות בעיר רמת גן והחיבור הוא גם עסקי אבל גם ריגשי. כחברה הבונה ומפתחת את הארץ, אנו שמחים לחזק את דור העתיד בכדורסל המקומי. בהצלחה ל 'מכבי קבוצת כנען רמת גן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    דן 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור