עסקי ספורט

ענקית מוצרי הספורט נכנסת לפשיטת רגל: נקלעה לחובות קשים

חברת  "The M Den" הגישה בקשה לפשיטת רגל למרות המכירות החזקות של מוצרי מישיגן בעקבות זכיית קבוצת הפוטבול באליפות הלאומית ב-2023, נראה כי הבעיות הפיננסיות של הרשת הלכו והחריפו
מערכת ice |  4
הימורי ספורט-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת Heritage Collegiate Apparel, הידועה יותר בכינויה "The M Den", המשמשת כמשווקת הרשמית של מוצרי הספורט של אוניברסיטת מישיגן, הגישה בקשה לפשיטת רגל לפי פרק 11. ההודעה הדרמטית הגיעה ביום שישי האחרון, על רקע דיווחים כי החברה מקווה למכור את עסקיה בעודה מתמודדת עם שורה של תביעות מצד בעלי נכסים וספקים בגין חובות שלא שולמו ותשלומי שכירות שהוחמצו.
למרות המכירות החזקות של מוצרי מישיגן בעקבות זכיית קבוצת הפוטבול באליפות הלאומית ב-2023, נראה כי הבעיות הפיננסיות של הרשת הלכו והחריפו. התביעה הגדולה ביותר נגד החברה מגיעה מיצרן ביגוד ספורט בקנזס, הטוען כי The M Den וסקוט הירת', הבעלים והנשיא שלה, חייבים יותר מ-4 מיליון דולר.

בעוד שחנויות הרשת ברחבי מישיגן נסגרות בזו אחר זו, מסתמן כי גלגל ההצלה עשוי להגיע מכיוון לא צפוי. מקורות באוניברסיטת מישיגן מדווחים כי המוסד נמצא במגעים עם חברת Legends Global Merchandise להפוך ל"חנות הקבוצה הרשמית" החדשה. Legends, חברה רב-תחומית בתעשיית הספורט שבסיסה בניו יורק, נמצאת בבעלות משותפת של קרן השקעות פרטית ושל קבוצות הניו יורק יאנקיז והדאלאס קאובויז.
המעבר הפוטנציאלי ל-Legends מעורר שאלות מעניינות לגבי עתיד המותג האהוב. האם החברה החדשה תצליח לשמר את הרוח והמסורת של The M Den, שהייתה החנות הרשמית של מחלקת הספורט של האוניברסיטה מאז תחילת שנות ה-90? האם המעבר יביא לשינויים משמעותיים בחווית הקנייה של אוהדי מישיגן?
בינתיים, הנהלת The M Den מבטיחה כי החנויות יישארו פתוחות במהלך הליך פשיטת הרגל, במיוחד לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרבה. עם זאת, עתידה של אחת מחנויות המזכרות האהובות והמזוהות ביותר בספורט האוניברסיטאי האמריקאי נותר לוט בערפל, כאשר אוהדים, סטודנטים ובוגרים ממתינים בדריכות לראות כיצד יתפתח הסיפור המרתק הזה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למה
    י.כ 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם חושבים שזה מעניין אותנו שבמשיגן חברת ספורט ענקית ככל שתהיה קרסה???? ואם כבר תציינו בכותרת שזו חברה זרה. יש לנו את הצרות שלנו, נראה לכם שבמשיגן מוטרדים שבעלי עסקים קורסים בגלל המלחמה המיותרת הזו?
    סגור
  • 3.
    "ענקית" ספורט
    מיצי 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ים חובות של 4 מיליון דולר? לא, זה שיא חדש של אייס.
    סגור
  • 2.
    מוצרי ספורט
    זין 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שמים זיטונים וקוביות בתמונה הראשית מה זה קשור לספורט ?
    סגור
  • 1.
    מעניין את טי**
    חורני 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צרת מחיונרים לא מנחמת
    סגור