עסקי ספורט

עוד בחייה: על שם מי בחרה מועצת העיר בנתניה לקרוא לאצטדיון?

ראש העיר המיתולוגית תזכה לכבוד דומה לזה שזכה לו בעבר טדי קולק. ומעתה, תתרגלו להגיד כי קבוצת הכדורגל המקומית משחקת ב"פיירברג-איכר". עו"ד אדיר בנימיני, סגנה ויו"ר ועדת שמות ורחובות נימק: "לאור תרומתה האדירה לעיר אנו סבורים כי זה יהיה נכון לשנות את השם"
מערכת ice |  1
אצטדיון נתניה (צילום רן אליהו)
עכשיו זה רשמי - אצטדיון נתניה משנה את שמו. מועצת העיר בנתניה אישרה פה אחד את הצעתו של עו"ד אדיר בנימני, סגן ראש העירייה ויו"ר ועדת שמות ורחובות, לשנות את שמו של האצטדיון החדש בעיר על שמה של ראש העיר מרים פיירברג-איכר. בנימיני נימק את בקשתו וסיפר כי פיירברג-איכר הייתה זו שקידמה את הפרויקט. הכבוד לו זוכה ראש העיר המיתולוגית דומה לזה שבו זכה טדי קולק, ראש עיריית ירושלים וגם יעקב טרנר בבאר-שבע.
האצטדיון החליף את האצטדיון הישן בעיר המכונה "הקופסא". בנימיני כתב בנימוקי הבקשה שהגיש לבחירת שמו של האצטדיון כי מדובר בפרויקט לו ציפו תושבים רבים בנשימה עצורה. לדבריו, "לאור תרומתה האדירה לעיר נתניה, סבורים אנו כי נכון יהיה לשנות את שם האצטדיון כך שייקרא על שמה". 
עוד ציין בנימיני כי זהו אצטדיון הכדורגל הראשון בארץ שיקרא על שמה של אישה. פיירברגאיכר היא ראש עיריית נתניה מאז שנת 1998. לפני כן עבדה בעירייה וכן ניהלה את תחום התרבות בעיר. על פי הדיווח שהתקבל לפני ההצבעה נמסר כי ראש העיר לא הייתה צפויה להגיע להצבעה על שינוי שם האצטדיון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה אפשר לצפות מעיר ליכודית? שיהיה משהו הגון? (ל"ת)
    משה 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור