בריאות

מרים פיירברג חושפת את מצבה הרפואי: "מתמודדת עם אתגר בריאותי"

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג איכר, שרק לאחרונה נבחרה לכהן בקדנציה שישית בעיר, חשפה כי היא מתמודדת עם מצב בריאותי בעייתי: "כל מי שרואה אותי, לא היה מעלה על דעתו שבימים אלה אני נאלצת להתמודד עם אתגר בריאותי"
מערכת ice |  4
מרים פיירברג (צילום פלאש 90/ מאיר וקנין)
ראש העיר נתניה, מרים פיירברג איכר, שרק לאחרונה נבחרה לכהן בקדנציה שישית בעיר, מסרה בהודעה שהוציאה בחשבון הפייסבוק שלה וכוונה לתושבי העיר, כי היא "מתמודדת עם אתגר בריאותי".
מרים פיירברג כתבה בפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות כי רצה שמועה על מצבה הבריאותי הקשה, והיא החליטה לשים סוף לשמועות. פיירברג כתבה תחילה כי: "לצערי, בשעות האחרונות החלה חרושת שמועות אודות מצב בריאותי בקבוצות וואטסאפ, לרבות פרטים אישיים שחלקם אף מאוד לא נכונים". 
עוד הוסיפה פיירברג בפוסט שהעלתה לפייסבוק בו היא חשפה כי היא אכן מתמודדת עם אתגר רפואי: כל מי שראה אותי נושאת את הנאומים קורעי הלב בימי השואה והזיכרון וראה אותי מתפקדת בחיי היום יום כולל האנשים שמקיפים אותי, לא היה מעלה על דעתו שבימים אלה אני נאלצת להתמודד עם אתגר בריאותי".
פיירברג המשיכה וסיפרה כיצד היא מתמודדת: "אני רוצה לשתף אתכם ולומר לכם כי אני עטופה במשפחה, בצוות רפואי מדהים, בעובדים, בחברי מועצה ובתושבי נתניה שמשדרים לי אהבה ומעניקים לי תמיכה רבה".
לסיום, כתבה ראש העיר נתניה על המשך דרכה במערכת הפוליטית: "חשוב לי לציין שכפי שניהלתי את העירייה עד כה ביד רמה, אני ממשיכה ואמשיך להוביל אותה לגבהים נוספים וכפי שהתמודדתי עם אתגרים רבים במהלך חיי, כך בע"ה אתמודד גם עם אתגר זה. תודה על החיבוק, אוהבת ומאמינה בטוב".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עירייה
    סקודה 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה לך הרבה בריאות, הגיע הזמן שתפני את המקום,לפי דעתי עשית לטובתך פי כמה לעומת לטובת התושבים,נתניה העיר הקטנה והיפה הזו הפכה לבנייני מפלצות בכל מקום,אין מקום לזוז בעיר,הכל פקוק תודות לך,אין שום סדר. העיר הכי חלמאית בארץ ללא שום יעילות,תודות לך גבירתי
    סגור
  • 1.
    האם זה סרטן?? (ל"ת)
    באיזה שלב אובחן??? 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • הלוואי (ל"ת)
    יעלי 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • טימטום
    yuvi 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובה מטומטמת, גם לך יכול לקרות אותו דבר........
    סגור