עסקי ספורט

אצטדיון טדי עובר מהפך בעשרות מיליונים: כך הוא יראה בסוף

קומת שחקנים בסטנדרט אירופאי, מנהרת שחקנים חדשה, חדרי הלבשה גדולים ומתקדמים, אולם מסיבת עיתונאים, חדר ישיבות, חדר אירוח לבעלי תפקידים של הקבוצות והנבחרות ומתחם מיוחד בו יערכו השחקנים את החימום לקראת המשחק  
מערכת ice | 
הדמיה אצטדיון טדי (צילום קרדיט הדמייה: גולדשמידט ארדיטי בן נעים אדריכלים ו- 3DSPACE)
אצטדיון הכדורגל על שם טדי קולק בירושלים בעיצומו של מהפך אדיר. בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, מעוניינים עיריית ירושלים, משרד התרבות והספורט, מפעל הפיס והטוטו והחברה העירונית 'אריאל', לשדרג את האצטדיון לרמת האצטדיונים המקצועיים ביותר באירופה.
אצטדיון טדי, הוא אצטדיון הכדורגל הגדול בישראל (כ-31,700 מקומות ישיבה), במסגרת תכניות השדרוג, שאושרו על ידי ההתאחדות לכדורגל ויועצים מקצועיים, יותאם טדי לסטנדרטים האירופאיים הגבוהים של אופ"א לאירוח משחקים בינלאומיים ומשחקי ליגת האלופות והליגה האירופית, בדומה לאצטדיונים המובילים בעולם.
עבודות השיפוץ באצטדיון הנמצאות בשלב מתקדם, כוללות בשלב הראשון שדרוג משמעותי לקומת השחקנים ובה חדרי ההלבשה ומנהרת השחקנים, שתשנה את פניה ללא היכר. בין היתר תכלול הקומה החדשה, ארבעה חדרי הלבשה גדולים וחדשים עם אבזור מתקדם לשחקנים ולצוות המקצועי כדוגמת אמבטיות קרח, חדרי מאמנים ועוזרי מאמנים וכן חדרי שופטים ושופטות חדשים. בנוסף, יוקם מתחם סגור וייחודי בו יערכו השחקנים את החימום לקראת המשחק, במזג אוויר קר וחורפי.

צילום: דן שושני - יח"צ אריאל
כמו-כן, תכלול קומת השחקנים אולם מסיבת עיתונאים, חדר ישיבות, חדר אירוח לבעלי תפקידים של הקבוצות והנבחרות, חדר עזרה ראשונה, חדר בדיקות סמים ומספר חדרים לצוותים של פיפ"א ואופ"א. לדבריו של ברק ג'ורג'י, מנהל אצטדיון טדי: "קומת השחקנים החדשה צפויה להיות מוכנה בתחילת שנת 2025".
יצוין, כי לאורך כל תקופת העבודות, הפעילות השוטפת של האצטדיון תמשיך להתקיים כסדרה, לרבות אירוח משחקי הבית של הקבוצות הירושלמיות. העבודות בקומת השחקנים מבוצעות בשלביות ביצוע ובכל זמן נתון יעמדו לרשות הקבוצות שני חדרי הלבשה פעילים וכן חדר הלבשה לצוות השופטים.

במסגרת השלב השני של העבודות יוקם בקומה השנייה באצטדיון, מתחם אירוח מעוצב בסטנדרט אירופאי ומושקע במיוחד, שצפוי להיות מוכן לטקס הפתיחה של משחקי המכביה 2025, שיתקיים בטדי במהלך חודש יולי בשנה הבאה.  

צילום: דן שושני - יח"צ אריאל
כחלק מהפיתוח העסקי הנרחב של קריית הספורט של ירושלים תוקם בחלקו הצפוני של אצטדיון טדי שדרת מסחר חדשה שתכלול מסעדות, בתי קפה וחנויות ספורט, שיעמדו לרשות באי האצטדיון לפני ואחרי המשחקים וכן לתושבי העיר.
כמו-כן, בימים אלה נמצאות עבודות הביצוע של הרכבת הקלה בקריית הספורט, בשלבים מתקדמים מאוד, כך שבעתיד הלא רחוק תגיע הרכבת הקלה לאצטדיון טדי, היכל הפיס ארנה ולמרכז הטניס הבינלאומי ותקל משמעותית על הגעתם של האוהדים הרבים לקריית הספורט וביציאה ממנה לאחר המשחקים.
ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר: "בשנים האחרונות אנו משקיעים רבות בשדרוג אצטדיון טדי ובקריית הספורט כולה, מתוך ראיית העתיד וביסוס מעמדה של ירושלים כבירת הספורט של ישראל. השיפוץ הרחב בסטנדרט הגבוה, יסייע לנו להמשיך ולהביא לבירת ישראל אירועי ספורט בינלאומיים. בנוסף, בימים אלה אנחנו מקדמים במרץ את בנייתו של קו הרכבת הירוק, שיעבור בקריית הספורט במלחה וישפר משמעותית את חווית הנגישות לאצטדיונים בקריה".
מנכ"ל חברת 'אריאל', אורי מנחם: "מדובר בציון דרך משמעותי עבור אצטדיון טדי ובהתאמתו לסטנדרטים הגבוהים והקפדניים של אופ"א, לטובת אירוח משחקים בינלאומיים כיאה לבירת ישראל. קומת השחקנים החדשה תעמוד בשורה הראשונה של האצטדיונים המובילים באירופה, והיא מהווה חלק נוסף במכלול השדרוגים המבוצעים בשנים האחרונות באצטדיון טדי בהשקעה גדולה, לשיפור חווית הצופים והספורטאים המגיעים אליו, ובביסוסו כאחד מהאצטדיונים המתקדמים בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה