עסקי ספורט

טורניר הספורט האולימפי מגיע לתל-אביב: "מזמינים את כולם להגיע"

מי עדן, נותנת החסות הרשמית של אליפות כדורעף החופים מפרסמת את תאריכי התחרות והגמר החגיגי. מי יתחרו ומתי? מנכ"ל החברה מסר: "דווקא בימים אלו, שמדינת ישראל חווה תקופה לא פשוטה, מוזמנים לכמה רגעים של שקט והנאה בתוך השגרה המורכבת"
מערכת ice | 
טורניר כדורעף חופים (צילום אלי פאר)
האולימפיאדה גרמה לכם להתמכר לכדורעף חופים? אחרי הניצחון של שוודיה וברזיל (בגברים ובנשים) בטורניר בפריז, נראה כי עכשיו יש אלטרנטיבה מקומית. אליפות כדורעף החופים צפויה להיפתח היום (חמישי) בחוף פרישמן שבתל-אביב. האליפות כוללת מקצים עבור נשים, גברים ונוער ברמות שונות. הגמר החגיגי צפוי להתרחש ב-17 באוגוסט. חברת המים המינרלים מי עדן היא נותנת החסות הרשמית של הטורניר ושל אירוע האליפות הקרוב. 
האירוע, שאורגן על ידי איגוד הכדורעף הישראלי, הוא רגע השיא לאחר סבב מי עדן Tour שבמסגרתו נערכו מספר טורנירים ברחבי הארץ. יוני ארליך, מנכ"ל מי עדן, הסביר על חשיבות הטורניר דווקא בתקופה זו. "בימים אלו, כאשר מדינת ישראל חווה תקופה לא פשוטה, מי עדן מזמינה את כולם להגיע לחוף פרישמן, לכמה רגעי שקט והנאה בתוך השגרה המורכבת". 
עוד אמר, "כמותג המים המינרליים המוביל בישראל אנו חשים אחריות גדולה להיות נותני החסות הראשית של סבב מי עדן Tour בכדורעף חופים. כמדינת חוף מתקדמת, ראוי שניתן יד בפיתוח ספורט אולימפי מסוג זה, מדובר באירוע חשוב ואנו שמחים לקחת בו חלק. החיבור של מי עדן לעולמות ספורט הוא טבעי, אנו מאמינים באורח חיים בריא, המלווה בפעילות ספורטיבית וצריכת מים התורמים לבריאות הגוף והנפש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה