עסקי ספורט

אנס ילדה בת 12: עכשיו הוא יתחרה באולימפיאדה

סטיבן ואן דה פלדה הורשע במעשה בשנת 2014 וריצה עונש של ארבע שנות מאסר בלבד. כעת, הוא מייצג את הולנד במשחקים. ספורטאיות מחו, וגם שרת הספורט מזועזעת, אך ללא הצלחה. במשחק הראשון שלו התקבל בקריאות בוז. צפו בתיעוד מפריז
מערכת ice | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום יוטיוב/ GBNews)
סטיבן ואן דה פלדה הוא שחקן כדורעף אולימפי. בשנת 2017 השתחרר מהכלא לאחר שהורשע באונס של ילדה בת 12. כעת, הוא במשחק הראשון שלו במשחקים האולימפיים בפריז, הוא זכה לקריאות בוז רמות. ואן דה פלדה ושותפו הפסידו לצמד האיטלקי, וייתכן שלקריאות הבוז הרמות שליוו אותם היה יד בדבר. 
 
על-פי דיווח CNN, ואן דה פלדה ריצה עונש מאסר של ארבע שנים בגין אונס של ילדה בת 12 בשנת 2014. השתתפות האחרונה שלו במשחקים האולימפיים גרמה לסערה דרמטית, כאשר רבים טענו כי לא צריך לתת לו להשתתף. שותפו טען, לעומת זאת, טען כי "מה שבעבר הוא בעבר" ואמר כי ואן דה פלדה נהג בו תמיד בנדיבות. 
גם הוועד האולימפי ההולנדי הצדיק את ההחלטה ואמר כי הוא עבר הליך שיקום ארוך. ספורטאים וארגונים שונים ניסו למנוע את השתתפותו וטענו כי הימצאותו בכפר האולימפי מסכנת את הספורטאיות. גם שרת הספורט הצרפתית אמרה ל-CNN: "בתור אישה אני מזועזעת שמישהו שאנס ילדה צעירה נמצא באולימפיאדה, מה שחשוב לשים עליו את הלב בכל זאת היא העבודה שההחלטה לבחור בשחקן הזה התקבלה על ידי הוועד האולימפי ההולנדי, והיא בכלל לא האחריות של ממשלת צרפת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה