עסקי ספורט

טרגדיה באולימפיאדה: המאמן מת בפתאומיות רגע לפני התחרות

מאמן האיגרוף הסמואני הלך לעולמו בכפר האולימפי, מותו הטראגי של ליונל אליקה פאטופאיטו מטיל צל כבד על תחרויות האיגרוף באולימפיאדה, שאמורות להתקיים בין ה-27 ביולי ל-10 באוגוסט בזירת צפון פריז ובאצטדיון רולאן גארוס
מערכת ice |  4
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
אבל כבד ירד על משלחת סמואה לאולימפיאדת פריז 2024 עם היוודע דבר מותו הפתאומי של ליונל אליקה פאטופאיטו, מאמן נבחרת האיגרוף הלאומית. פאטופאיטו נפטר ביום שישי בכפר האולימפי, ימים ספורים לפני תחילת תחרויות האיגרוף.
ההתאחדות הבינלאומית לאיגרוף (IBA) פרסמה הודעת תנחומים, בה ציינה את מסירותו ותשוקתו של פאטופאיטו לספורט ואת החותם הבלתי נמחה שהשאיר בקהילת האיגרוף העולמית. "מורשתו תמשיך להשראה לדורות הבאים," נכתב בהודעה.

נשיא הוועד האולימפי של סמואה, פאוגה טאלאלי פאוגה, הגדיר את פאטופאיטו כאחד ממאמני האיגרוף המובילים במדינה ו"מאמין גדול באידיאל האולימפי". הוא הוסיף כי "מחשבותינו ומחשבות כל הקהילה הספורטיבית בסמואה עם משפחתו של ליונל, המתאגרפים שלו וחבריו. הוא יחסר לנו מאוד."
למרות האבל הכבד, המתאגרף הסמואני היחיד באולימפיאדה, אטו פלודזיקי-פאואגאלי, צפוי להתחרות כמתוכנן ביום ראשון מול הבלגי ויקטור שלסטראטה. פלודזיקי-פאואגאלי, בן 25, נחשב למועמד חזק למדליה בקטגוריית המשקל שלו (92 ק"ג), בה הוא מדורג ראשון.
מותו הטראגי של פאטופאיטו מטיל צל כבד על תחרויות האיגרוף באולימפיאדה, שאמורות להתקיים בין ה-27 ביולי ל-10 באוגוסט בזירת צפון פריז ובאצטדיון רולאן גארוס. האירוע מדגיש את הלחץ והמתח הרב המלווים את האירוע הספורטיבי הגדול בעולם, ומעלה שאלות לגבי הצורך בתמיכה נפשית ורפואית מוגברת למאמנים וספורטאים כאחד.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ההזויים של החיסונים
    Tiktaalik 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    תכף יצוצו מהחורים שלהם ויקרקרו פייזר פייזר
    סגור
  • חחחחחחחחחח הזוי גם אם חיסוני קורונה הורגים...אני בטוח
    צילה 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהוא לא חוסן חחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • מאיפה לך? (ל"ת)
    מישהו 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • קשה לך עם האמת? (ל"ת)
    מישהו 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור