עסקי ספורט

דרמה בכדורגל העולמי: המועדון האירופאי נסגר, כך הישראליות ירוויחו

מועדון הכדורגל הצרפתי בורדו, מודיע על סגירת המועדון לחלוטין עקב קריסה כלכלית, אשר בעקבותיו יבוטלו חוזיהם של השחקנים, אחד מהשחקנים שישוחררו הינו איסוף סיסוקו שמועמד למכבי תל אביב ומכבי חיפה
מערכת ice | 
כדורגל (צילום pixabay)
מועדון הכדורגל בורדו, אשר כעת נמצא בליגה השנייה של צרפת, מודיע על סגירתו המקצועית עקב קריסה כלכלית טוטאלית. מתחם האימונים של הקבוצה נסגר וכמו כן החוזים של השחקנים בוטלו. מועדון שהיה שנים בליגה הבכירה בצרפת ובעל קהל אוהדים לא קטן, סיים השנה במקום ה-12 בליגה השנייה הצרפתית.
אחד מהשחקנים אשר בוטל להם החוזה הוא איסוף סיסוקו, אשר מכבי תל אביב ומכבי חיפה הישראליות בעקבותיו בתקופה האחרונה. הצהובים מתל אביב אפילו הגישו הצעה עבור סיסוקו בסך 500 אלף יורו אך נענו בסירוב מבורדו, לאחר שהוא כבר סיכם את תנאיו במועדון. כעת, כשהחוזה שלו מבוטל, זה עלול לשנות את כל התמונה והקשר המוכשר יוכל להצטרף למכבי ללא בעיה. 
איסוף סיסוקו, קשרה המוכשר של בורדו ישב על הספסל בנבחרת מאלי כאשר שיחה אתמול (רביעי) נגד ישראל ואולי נגד חבריו העתידיים לקבוצה כמו דור תורג'מן, אושר דוידה ועוד. המשחק הבא של הנבחרת באולימפיאדה יערך בעוד יומיים (שבת) כאשר תפגוש את נבחרת פרגוואי למשחק חשוב ביותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה