עסקי ספורט

טירוף באולימפיאדה: אחד המשחקים ההזויים בתולדות הכדורגל

משחק הזוי בין ארגנטינה למרוקו, כאשר המשחק נגמר לאחר 15 דקות תוספת זמן ו-2-2 דרמטי בין הקבוצות ומחודש לאחר כשעה, שער השיוויון של ארגנטינה נפסל והקבוצות נפרדו ב-2-1 למרוקו
מערכת ice |  1
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
היום (רביעי) החלו משחקי הכדורגל של האולימפיאדה, יומיים לפני טקס הפתיחה הרשמי של התחרות. אחד המשחקים שהתקיימו היום, ארגנטינה נגד מרוקו, התפתח לכיוון הכי לא צפוי שאתם יכולים לחשוב עליו. מרוקו הובילה 2-1 על הארגנטינאים, שחלקם בדיוק זכו בקופה אמריקה בעוד מרוקו זכורה לעולם הכדורגל לאחר שהרשימה במונדיאל האחרון והייתה מפתיעת הטורניר.
לאחר משחק ללא אירועים בולטים יותר מדי, השופט בהחלטה תמוהה הוסיף לא פחות מ-15 דקות לתוספת הזמן! ומכאן, הכל מדרדר, ארגנטינה כבשה שער שיוויון דרמטי במיוחד בדקה ה-105, לאחר מכן, התפתחה קטטה בין השחקנים שהובילה לסיום המשחק, או לפחות כך השחקנים חשבו כשירדו מהדשא והאוהדים הלכו הביתה בתוצאה 2-2.
לאחר כשעה, המשחק חודש, כי השופט רצה לחדש את המשחק לאחר הקטטה והשער אך השחקנים ירדו מהמגרש. עם חידוש המשחק, השופט ניגש למערכת ה-VAR  ופסל את שער השיוויון של ארגנטינה! המשחק חודש למשך 3 דקות ונגמר ב-2-1 למרוקאים בתום 110 דקות של אחד המשחקים ההזויים שנראו אי פעם בכדורגל העולמי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזכיר לי את ערסלם ורב ווטורי , לא ?? (ל"ת)
    שלום 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור