עסקי ספורט

חיים רביבו על הביזיון הישראלי באולימפיאדה: "מעדיף לא לפגוע בהם"

מבוכה גדולה נרשמה בקרב המשלחת הישראלית לאולימפיאדה בפריז, אחרי שבהתאחדות ובוועד האולימפי לא ידעו ולא בדקו אם השחקן רוי רביבו מושעה, ועל כן הוא לא ישחק בשני המשחקים הראשונים. אביו של רוי, חיים רביבו, הגיב: "מעדיף למלא את פי מים כרגע"
מערכת ice |  1
חיים רביבו (צילום מסך אינסטגרם)
מבוכה גדולה, ביזיון, בושה, תקראו לזה איך שתרצו, אבל הכתם על המשלחת הישראלית לאולימפיאדה בפריז לא יימחק כל כך מהר. מדובר באחד האירועים הביזיוניים שנראו אי פעם במשלחות ישראל לאולימפיאדה, בטח לפני משחקים כה חשובים לישראל שמגיעים על רקע המלחמה בישראל, זאת בעקבות ההרחקה של רוי רביבו עלייה לא ידעו בכלל בישראל ונזכרו לעדכן את השחקן ומאמנו גיא לוזון ברגע האחרון.
במסגרת ההכנות למשחקים האולימפיים, רגע לפני הנסיעה ופתיחת המשחקים של הנבחרת הצעירה בכדורגל, התגלה כי אחד הכוכבים הגדולים ביותר שלה, רוי רביבו, בנו של חיים רביבו ושחקן מכבי תל אביב, כלל לא יוכל לשחק בשני המשחקים הראשונים שיחלו מחר (רביעי) עם משחק הפתיחה מול מאלי, זאת בשל השעיה שספג ממנה שכחו בהתאחדות לכדורגל ובוועד האולימפי. לפיכך, רביבו יוכל לשחק רק במשחק השלישי בבתים, נגד יפן, ויפספס את מאלי ואת פרגוואי.
אביו של רוי רביבו, כוכב הכדורגל בעבר חיים רביבו, הגיב ל"וואלה!" על הסיפור הביזיוני, במסגרתו בנו לא ישחק בשני המשחקים, כשאמר: "מעדיף למלא את פי מים כרגע כדי לא לפגוע בהכנות למשחקים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גאולה הו גאולה
    שלמה כהן 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף שפיך ישאר סגור ועם מלא מים ... קל להאשים אפילו ברמז... העולם בארץ הקודש לא ישתנה ... שחכת ?
    סגור