עסקי ספורט

אחרי העזיבה המפתיעה: זה המנכ"ל החדש שמונה למכבי תל אביב

מנכ"ל קבוצת הכדורסל לשעבר של מכבי תל אביב, עדלי מרכוס, הודיע לפני מספר ימים על פרישתו מהתפקיד. כעת, במכבי לא בזבזו זמן ומינו מנכ"ל חדש במקומו - מודי פלד
מערכת ice | 
מודי פלד (צילום האתר הרשמי של מכבי תל אביב)
מועדון הכדורסל מכבי תל אביב הוציא לפני מספר ימים הודעה דרמטית בה חשף כי המנכ"ל עדלי מרכוס פורש מתפקידו במפתיע. בהודעת המועדון נמסר בשם מרכוס: "לאחר יותר מ-ארבע שנים וחצי של פעילות, החלטתי במשותף עם בעלי הקבוצה לסיים את תפקידי כמנכ"ל מכבי תל אביב. כבוד גדול היה עבורי להוביל את מטה המועדון בשנים מורכבות ומאתגרות של קורונה, מלחמה ובתוך ימים לא קלים".
היום (שני) מכבי תל אביב הודיעה רשמית על מינוי של מנכ"ל חדש במקומו של מרכוס - מודי פלד. פלד בן ה-64 מגיע מהמגזר העסקי ומשמש כיום דירקטור במספר חברות בתחום ההיי-טק והתעשייה. התפקיד הנוכחי מהווה עבורו סגירת מעגל מעניינת. בשנים 1994-1996, בעת שכיהן כמנכ"ל קבוצת החברות של עלית באירופה, שימש כיושב ראש מועדון הכדורגל מכבי תל אביב.
"ברצוני להודות לכל בעלי המניות על האמון שניתן בי. אני מוכן לקראת האתגר הגדול בתקופה כה מאתגרת", אמר פלד לרגל מינויו. "יחד עם כל העובדים המסורים, נפשיל שרוולים ונתחיל לעבוד", הוסיף המנכ"ל הנכנס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה