עסקי ספורט

אבל בעולם הספורט: כוכב העבר הלך לעולמו בגיל 40 בלבד

ג'ייקובי ג'ונס, שחקן NFL לשעבר ואחד מגיבורי הסופרבול, מת בשנתו והותיר אוהדים, משפחה וחברים המומים: "אהבנו את ג'ייקובי, כולנו אהבנו. הרוח שלו, ההתלהבות שלו ואהבתו לאנשים היו עוצמתיים. הוא היה אור"
מערכת ice | 
פוטבול (צילום Pixabay)
עולם הספורט האמריקאי התעורר הבוקר לבשורה עצובה: ג'ייקובי ג'ונס, שחקן NFL לשעבר ואחד מגיבורי הסופרבול, נפטר במפתיע בשנתו בביתו. הוא היה בן 40 במותו. ג'ונס, יליד ניו אורלינס, היה ידוע בעיקר בזכות מהירותו יוצאת הדופן ויכולתו לשנות משחקים ברגע אחד. הוא נבחר בסיבוב השלישי של הדראפט על ידי קבוצת יוסטון טקסנס, לאחר שסיים את לימודיו במכללת ליין - מוסד היסטורי לאוכלוסייה השחורה.
אך הרגע הגדול ביותר בקריירה שלו הגיע כשחקן בולטימור רייבנס, כאשר קבע שיא סופרבול עם ריצת החזרה של 108 יארד לטאצ'דאון. הישג זה סייע לרייבנס לזכות באליפות ב-2013, בדיוק בעיר הולדתו של ג'ונס - ניו אורלינס. מאמן הרייבנס לשעבר, ג'ון הרבו, אמר בהודעה רשמית: "אהבנו את ג'ייקובי, כולנו אהבנו. הרוח שלו, ההתלהבות שלו ואהבתו לאנשים היו עוצמתיים. הוא היה אור".

ג'יי ג'יי וואט, חברו לקבוצה בטקסנס, כתב ברשתות החברתיות: "ג'ייקובי היה אחד מהאנשים הכי אוהבי חיים שפגשתי אי פעם. תמיד רוקד וצוחק, עם חיוך קבוע על פניו. הלך מאיתנו מוקדם מדי."
לאחר פרישתו מה-NFL, ג'ונס המשיך לתרום לקהילה. הוא אימן במכללות ובתיכונים, ולאחרונה מונה למאמן ראשי של קבוצת פוטבול מקומית. בעלי הקבוצה אמרו: "מה שג'ייקובי אהב לעשות יותר מכל היה לתת בחזרה ולעזור לדור הבא של ילדים להגשים את חלומותיהם."
ג'ונס משאיר אחריו את אמו, אמילי, ובנו הקטן, ג'ייקובי. המשפחה ביקשה פרטיות בשעה קשה זו. עולם הספורט האמריקאי מתאבל על לכתו של שחקן מוכשר ואדם אהוב, שהשאיר חותם בלתי נשכח הן על המגרש והן מחוצה לו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה