עסקי ספורט

"ארגז כלים הסברתי": יעל ארד בוועידת המשפיענים נגד אנטישמיות

יושבת ראש הוועד האולימפי עוררה הופיעה בפסגה הגדולה בעולם שקיימו התנועה למאבק באנטישמיות ומשרד החוץ בניו יורק. באירוע לקחו חלק גם ראש העיר אריק אדמס והקונסול הכללי אופיר אקוניס. סשה רויטמן, מנכ"ל התנועה למאבק באנטישמיות: "להעצים את משפיעני הרשת שתומכים בישראל ולהראות שהם לא לבד"
מערכת ice | 
יעל ארד בפסגת המשפיענים (צילום ניר אריאלי)
מאז פרוץ המלחמה, מתמודדות הקהילות היהודיות ברחבי העולם עם גל אנטישמיות חסר תקדים, שמתבטא בעוצמה בעולם האמיתי – וגם בהתגוששות וירטואלית ברשתות החברתיות. בני הדור הצעיר ודור הביניים צורכים את החדשות שלהם ברשתות, ועוקבים באדיקות אחר משפיעני רשת באינסטגרם, בטיקטוק ועוד. רשתות אלו הפכו כר פורה לליבוי שנאת יהודים ושנאת ישראל.
אל מול קולות השנאה, יש גם קולות אחרים, מעטים מול רבים, ש"נלחמים" ברשתות, מתמודדים עם איומים ושיימינג - ומגלים את האומץ למנף את ההשפעה שלהם להיאבק באנטישמיות. על רקע זה, הובילו התנועה למאבק באנטישמיות (CAM) ומשרד החוץ את ועידת המשפיענים הגדולה בעולם למען ישראל ונגד אנטישמיות.

נשאה דברים מעוררי השפעה. יעל ארד בפסגת המשפיענים (צילום: ניר אריאלי)
בוועידה, שהתקיימה בניו-יורק בתחילת השבוע השתתפו משפיענים בעלי כוח השפעה מצטבר של מאות מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, מלאומים, דתות ורקעים שונים. לצד משפיענים שפעילים בחזית ההסברה, השתתפו גם "פודיס" – משפיעני אוכל, משפיעני ביוטי ואופנה, סגנון חיים ובריאות, מוסיקה ותרבות.
מבין הדוברים, הקונסול הכללי בניו יורק אופיר אקוניס, הזמר היהודי-אמריקני מועמד הגראמי מתיסיהו שחווה ביטולי הופעות בשל תמיכתו בישראל; אריק אדמס ראש עיריית ניו-יורק; חבר הקונגרס תומך ישראל ריצ'י טורס, המשפיעניות בייבי אריאל ומונטנה טאקר ורבים נוספים.
 
יעל ארד יו"ר הוועד האולימפי בישראל וחברה בוועד האולימפי הבינלאומי, הנערכת בימים אלו לאולימפיאדת פריז עם "תחושת שליחות, מחויבות מוסרית, ספורטיבית ולאומית והמון אחריות", נשאה דברים מעוררי השראה. הפסגה הסתיימה בקריאה לפעולה, המעודדת את המשתתפים להמשיך ולהשתמש בפלטפורמות שלהם כדי לחנך ולהילחם באנטישמיות על כל צורותיה.
בין התכנים בוועידה, מאבק באנטישמיות באמצעות קומדיה, שיחה עם סטודנטים יהודים על השנה הקשה בקמפוסים בארה״ב, פאנל עם חברי הקהילה הגאה -לפרק את הנרטיבים השקריים של "התנועה הקווירית למען פלסטין״, ועוד. משפיענים רבים ידברו על הדרך שלהם לעמוד לצד ישראל והעם היהודי כדי לתת השראה לאחרים.
סשה רויטמן מנכ"ל התנועה למאבק באנטישמיות: "זו הפסגה הבינלאומית הגדולה ביותר שנעשתה אי-פעם של משפיענים בעד ישראל ונגד אנטישמיות. היא סיפקה פלטפורמה לקולות שתומכים בעם היהודי להתאחד, לחלוק חוויות ולתכנן אסטרטגיה לשימוש יעיל בכוח שלהם ברשתות החברתיות כדי להתמודד עם אנטישמיות. גל האנטישמיות ששוטף את העולם מחייב פעילות יצירתית. אחת המטרות המרכזיות בכנס, להעצים את משפיעני הרשת שתומכים בישראל ולהראות שהם לא לבד. מטרה נוספת, לצייד את המשפיענים, בארגז כלים הסברתי שיסייע להם להתמודד עם גלי השנאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה