כסף וצרכנות

המיליארדר היהודי בתרומת ענק למאבק באנטישמיות: "מקום בטוח לצמוח"

הנדבן רוברט קראפט תרם בימים אלה מיליון דולר לישיבה יוניברסיטי לתוכנית חדשה שנועדה להילחם באנטישמיות ולהגן על סטודנטים יהודים לאור העלייה באנטישמיות בקמפוסים בארה"ב מאז ה-7 באוקטובר. התוכנית החדשה תסייע לבנות את דור העתיד של הסטודנטים, שיהפכו למנהיגים בקהילות: "הם יפעלו לאחדות ויאבקו בגילויי שנאה"
מערכת ice | 
גל אנטישמיות בעולם (צילום יוטיוב/ Sky News Australia)
הנדבן והמיליארדר היהודי אמריקני, רוברט קראפט, תרם בימים אלה מיליון דולר לישיבה יוניברסיטי לתוכנית חדשה שנועדה להילחם באנטישמיות ולהגן על סטודנטים יהודים לאור העלייה באנטישמיות בקמפוסים בארה"ב מאז ה-7 באוקטובר. קראפט הוא הבעלים של קבוצת הפוטבול הניו אינגלנד פטריוטס מליגת ה-NFL  וקבוצת ניו אינגלנד רבולושן מליגת ה- MLS וכן מייסד הקרן למאבק באנטישמיות (FCAS).
נמסר כי מטרת התרומה לתמוך במאמצים שנוקטת ישיבה יוניברסיטי למאבק באנטישמיות ותמיכה בסטודנטים יהודים מרחבי ארה"ב, לאור העלייה החדה באנטישמיות בקמפוסים בארה"ב מאז ה-7 באוקטובר. התוכנית גם תסייע לאוניברסיטה בקליטת סטודנטים יהודים מרחבי ארה"ב, שמעוניינים להיקלט באוניברסיטה היוקרתית לאור האנטישמיות הגואה בקמפוסים.
 
מאז ה-7 באוקטובר ניצבת ישיבה יוניברסיטי, בראשות הנשיא ד"ר ארי ברמן, בחוד החנית של האוניברסיטאות בארה"ב למאבק באנטישמיות בקמפוסים בארה"ב ופתחה את שעריה לסטודנטים מאוניברסיטאות וקולג'ים בארה"ב שאינם חשים בטוחים. ד"ר ברמן אף יזם קואליציה של 100 ראשי אוניברסיטאות וקולג'ים בארה"ב למאבק באנטישמיות ותמיכה במדינת ישראל לאחר מתקפת הטרור של חמאס.
התוכנית החדשה אף תסייע לבנות את דור העתיד של הסטודנטים, שיהפכו למנהיגים בקהילות. נשיא ישיבה יוניברסיטי, ד"ר ארי ברמן, ציין כי האוניברסיטה מוקירה תודה לרוברט קראפט על היוזמה והתמיכה בתוכנית החדשה של האוניברסיטה למאבק באנטישמיות ובניית חברה מכילה יותר.

לדבריו, רוברט קראפט מהווה דוגמא מוחשית למנהיגות משפיעה וכי התוכנית החדשה תייצר את המנהיגות הבאה, שתלך בדרכו של רוברט, ותהווה את המנהיגות של המחר. רוברט קראפט: "מטרת התוכנית החדשה לסייע לסטודנטים בישיבה יוניברסיטי לצמוח וללמוד באווירה בטוחה ומקבלת פנים ולהפוך למנהיגים של המחר, כדי שיפעלו לאחדות ויאבקו בגילויי שנאה". לדבריו, "בתקופה זו שבה סטודנטים יהודים בארה"ב חשים מבודדים ולא בטוחים, ישיבה יוניברסיטי מספקת להם מקום בטוח לצמוח ולהתפתח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה