עסקי ספורט

ערן זהבי נופש בחו"ל: מי סיפק את המטוס הפרטי?

אחרי שהוכרז כשחקן העונה בליגת העל יצא הספורטאי לחופשה יוקרתית. אל הטיול הצטרפו בני משפחתו וחבריו. מי הם אנשי העסקים שהשאילו לאגדת הכדורגל את כלי הטייס המפואר? ולאן טסה הפמלייה? 
מערכת ice |  1
ערן זהבי (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
ערן זהבי ממשיך לחיות את חיי הזוהר. על-פי דיווח ישראל היום, שחקן העונה וכוכב ליגת העל טס לחופשה נוצצת על גבי מטוס פרטי. זהבי בחר לעקוף את התור והעומס בנתב"ג ולטוס אל מיקונוס במטוס פרטי מיוחד. אל החופשה הצטרפו, על-פי הדיווח, אשתו, אחיו, זוג חברים ובן דודו (שהוא במקרה גם עורך הדין של זהבי). 
המטוס הפרטי שייך לאחים חג'ג' והושאל לזהבי לרגל החופשה. זהבי מככב בסרט דוקומנטרי חדש של Yes בה הוא נחשף באופן אינטימי. לפני חודשיים דווח כי האחים חג'ג' חוברים אל חברת צים נדל"ן. גם זהבי בעצמו הוא לא רק כדורגלן אלא גם יזם ואיש נדל"ן
במסגרת השקעות אלו הכניס זהבי, ככל הנראה, סכומים לא רעים בכלל. מה שמאפשר לא, ללא ספק, לממן את החופשות הנוצצות אליהן טס. על-פי דיווח ישראל היום הספורטאי חזר לא מזמן מחופשה משפחתית בדובאי. זו גם לא הפעם הראשונה שהסקטור העסקי "מפנק" את כוכבי מכבי. לאחר הזכייה המתוקשרת אירחו בני הזוג אסף וקטי קמרי, מבעלי סבן אקספרס, את מסיבת הניצחון הנוצצת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגהה
    מיק 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שמאפשר לא, ללא ספק,
    סגור