עסקי ספורט

טלטלה במכבי תל אביב: זה הכוכב שיסיים את תפקידו

מאמנה האירי של קבוצת הכדורגל הישראלית לא יממש את הארכת חוזהו. הקבוצה הודיעה כי הוא צפוי לעזוב עם הצוות, והיא צפויה להתחיל בחיפושי מאמן חדש בקרוב. רובי קין: "אני מאוד גאה על כל מה שהשגנו יחד כקבוצה, בעבודה הקשה והמסירות"
מערכת ice | 
רובי קין (צילום האתר הרשמי של מכבי תל אביב)
מאמנה האירי של קבוצת הכדורגל הישראלית מכבי תל אביב, רובי קין, צפוי לא לממש את הארכת חוזהו. על פי הודעת הקבוצה הבוקר (שישי) הוא צפוי לעזוב עם צוותו, מה שיביא את הקבוצה להתחיל במלאכת חיפוש המאמן בקרוב. "ההחלטה לעזוב את מועדון הכדורגל מכבי תל אביב היתה קשה עבורי", מסר קין.
"אני רוצה להודות לבעלים, לכל השחקנים, המאמנים, והאוהדים על שהפכתם את העונה הזאת לבלתי נשכחת. אני מאוד גאה על כל מה שהשגנו יחד כקבוצה ובמיוחד גאה בעבודה הקשה והמסירות שהביאו לזכייה באליפות ובגביע הטוטו. אני מאחל לכל המעורבים במועדון את מלוא ההצלחה בליגת האלופות ובעונה הקרובה".
מי שהצעיד את מכבי תל אביב לזכייה באליפות ראשונה מאז 2020, הוביל אותה לזכייה בגביע הטוטו ולקמפיין אירופי מרשים לרבות העפלה היסטורית לשלב שמינית גמר הקונפרנס ליג. הבעלים מיטש גולדהאר מסר" "ברצוני להודות לרובי ולצוות שלו, רורי דלאפ, דייב סארקאן, מייק סטאוול, ופיליפ האדסון על העבודה הקשה ועל המסירות שלהם במהלך עונה זו ושהביאו את האליפות בחזרה למכבי. רובי והצוות שלו מילאו את חובתם נאמנה בנסיבות קשות ועל כך תמיד אהיה אסיר תודה". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה