עסקי ספורט

חיים גוזלי ניצל מניסיון רצח: "לא יכול להוסיף פרטים"

לוחם ה-MMA ניצל מניסיון רצח במהלך תחרות באוקראינה בזמן שהתאמן לקרב על אליפות בארגון RFP. למרות שלא יכל לפרט, גוזלי הוסיף שהוא ובני משפחתו יצאו מהאירוע הקשה בנס ללא פגע ניכר: "חשוב לציין שאנחנו בסדר, אנחנו לא מוותרים"

מערכת ice | 
פרו פלסטינים (צילום shutterstock)
על רקע התגברות גל האנטישמיות ברחבי העולם, לרבות במגרשי הספורט לאחר ה-7 באוקטובר והמלחמה המתמשכת בעזה, כל ישראלי הופך למטרה בחו"ל. חיים גוזלי, לוחם ה-MMA, שיתף לאחרונה כי הוא ניצל מניסיון רצח. גוזלי, לוחם ה-MMA הישראלי המפורסם והמבוגר ביותר, מייצג את ישראל בכבוד ובגאווה בבמות רבות בעולם.
גוזלי, ששוהה בימים אלה באוקראינה לטובת קרב על אליפות בארגון RFP הוא לוקח חלק, מיעט לפרט על האירוע בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו וזכה למעורבות רבה. "חברים, כרגע אני רק יכול לכתוב שאתמול ניצלנו מניסיון רצח. לא יכול להוסיף פרטים. הטלפונים שלנו נמצאים אצל המשטרה המקומית".
 
למרות הכל, גוזלי ובני משפחתו שנקלעו לאירוע יצאו ממנו ללא פגיעה משמעותית. חרף התקרית הקשה ותחושת הפחד המתבקשת בצילה, גוזלי הרגיע את המעריצים שחששו בעקבות הדיווח: "חשוב לציין שאנחנו בסדר, אנחנו לא מוותרים. היום נעלה לקרב, נביא את החגורה ונטוס מפה לארץ הקודש שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה