עסקי ספורט

אברהם גרנט תוקף: "בכל חיי לא התמודדתי עם כאלו שקרים"

במסיבת עיתונאים שנערכה ארוכה למדי יצא נגד שחקן ריינג'רס שזעם כי לא זומן: "מעולם לא נתקלתי בתגובה כזאת של שחקן שלא רציתי לזמן לסגל. בכל חיי לא התמודדתי עם כאלו שקרים עליי משחקן שלא זומן. היו לי יחסים טובים עם פשן סקאלה, אבל הכל התחיל באליפות אפריקה"
מערכת ice |  1
אברם גרנט בריאיון (צילום צילום מסך מיוטיוב)
מאמן הכדורגל הישראלי שהצליח בחו"ל יותר מכל אחד אחר, אברהם גרנט, עלה לכותרות בדרך השלילית בתקופה האחרונה, זאת לאחר שלפני מספר ימים ההתאחדות הזמבית פתחה בחקירה נגדו כי החליט על זימונים לא מקצועיים לנבחרת הלאומית לכאורה.
במסיבת עיתונאים שנערכה ארוכה למדי יצא נגד שחקן ריינג'רס שזעם כי לא זומן: "מעולם לא נתקלתי בתגובה כזאת של שחקן שלא רציתי לזמן לסגל. בכל חיי לא התמודדתי עם כאלו שקרים עליי משחקן שלא זומן. היו לי יחסים טובים עם פשן סקאלה, אבל הכל התחיל באליפות אפריקה. בשני המשחקים הראשונים הוא לא שיחק טוב, ואז נגד מרוקו רציתי את לאמק בנדה באגף כדי שיתמודד עם אשרף חכימי, אחד המגנים הטובים בעולם. סקאלה לא התאמן כמו שצריך ואמרתי לו שאני לא אוהב את הגישה שלו. מעולם לא אמרתי שהוא לא שחקן טוב, אלא שהגישה שלו לא מוצאת חן בעיניי.

עוד חשף: "לפני פרסום הסגל שלחתי הודעה לחמישה שחקנים שאני לא מזמן אותם בגלל שאני לא מרוצה מהם. ארבעה התקשרו אליי ושאלו אותי איך הם יכולים להשתפר כדי לקבל זימון בפעם הבאה. הוא התקשר ואמר לי שאני לא הבוס של זמביה ושאני לא קובע את הזימונים. אני לא רוצה שההתנהגות של אדם שחושב שהוא מעל כולם תרשה לו להתנהג בדרך לא מקצועית".
לסיכום הדף טענות על יושרו: "אני מאמן כבר 51 שנה והתמודדתי עם הכל, אבל עם האשמה כזו עוד לא יצא לי. אני אהיה ברור ואומר שזה לא נכון ושהכל שקרים. לא אמרתי לאף שחקן אחר בהיסטוריה לעבור לאותה סוכנות כמוני או לעבור לאחת אחרת. אני מבין שהשחקן כועס כי הוא לא מרוצה מההחלטה שלי, אבל התפקיד שלי זה לשמור על ההרמוניה בקבוצה ואמשיך להגיד את זה לשחקנים. זה לא מקרי שהנבחרת עלתה איתי לאליפות אפריקה אחרי תשע שנים בהן היא לא הייתה שם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכל בכותרת
    שמעון 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין מה לעשות שחקן ריינגרס עם מטענים ,זמן טוב לשחרר הכפשות,אברם המשך בדרכך
    סגור