עסקי ספורט

אברהם גרנט מסתבך: מדוע נפתחה חקירה נגד המאמן הישראלי?

ההתאחדות לכדורגל בזמביה פתחה בחקירה נגד מאמן הנבחרת המקומית, אברהם גרנט, אחרי שנשמעו טענות קשות כלפיו מצד שחקן הנבחרת פשון סקאלה, לפיהן הוא מזמן שחקנים לסגל שמיוצגים על ידי הסוכן שלו - ניר קרין: " הם שם בגלל שהם חולקים סוכן עם גרנט. כמה פעמים הוא אמר לי להשתמש בסוכן שלו, שהסוכן שלו טוב מאוד"
מערכת ice |  1
אברם גרנט בריאיון (צילום צילום מסך מיוטיוב)
מאמן נבחרת זמביה, אברהם גרנט, מסתבך, זאת לאחר שהתאחדות הכדורגל במדינה האפריקאית פתחה בחקירה נגד מאמן הכדורגל הישראלי, בנוגע לזימונים האחרונים שלו לסגל הנבחרת, כאשר על פי טענות שעלו - גרנט דואג לזמן לכאורה שחקנים שמיוצגים על ידי הסוכן שלו - ניר קרין.
על פי דיווחים בזמביה, החקירה שנפתחה נגד גרנט מגיעה בעקבות טענות קשות של שחקן הנבחרת פשון סקאלה, שלא זומן אחרי שהתעמת עם המאמן לאחר אליפות אפריקה האחרונה שהתקיימה בחודש ינואר.
סקאלה הטיח האשמות קשות נגד גרנט בהן טען בין היתר כי "כשמסתכלים על הסגל הנוכחי, רואים הרבה שחקנים שאפילו לא משחקים בקבוצות שלהם - ובכל זאת הם בנבחרת. מתי בפעם האחרונה מישהו מהם שיחק אפילו 20 דקות? הם שם בגלל שהם חולקים סוכן עם גרנט".
עוד טען השחקן כי גרנט בעצמו אמר לו שהוא צריך להחליף סוכן: "כמה פעמים הוא אמר לי להשתמש בסוכן שלו, שהסוכן שלו טוב מאוד". התאחדות הכדורגל בזמביה הוציאה הודעה רשמית בנושא בה טענה כי "בהתחשב בחומרת האישומים,  נחקור באופן פנימי את ההתנהלות. אנחנו מייעצים לכל הגורמים לדווח על העניינים הללו לגופים הרלוונטיים - במקרה הזה, לוועדת האתיקה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חולים על כסף (ל"ת)
    אילן 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור