ויראלי

אופירה אסייג בדרך לכוכב מישלן? זה התיעוד ששיתפה מהמטבח

אסייג שידועה כבשלנית מדופלמת, שיתפה את העוקבות שלה במנה שהכינה: "בוקר...מתחילה עם הפילה הטרי, ארוחת צהריים חמישה כוכבי מישלן בייבי. חמש שעות למקרר ואז לתנור"
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי שבילתה במסעדה עם אירית רחמים, אופירה אסייג המגישה הוותיקה של קשת 12 הוכיחה שהיא יודעת גם לבשל, כפי שהוכיחה בעבר ושהיא יודעת להביא גם את המסעדה אליה הביתה.
אסייג שידועה כבשלנית מדופלמת, שיתפה את העוקבות שלה במנה שהכינה: "בוקר...מתחילה עם הפילה הטרי, ארוחת צהריים חמישה כוכבי מישלן בייבי. חמש שעות למקרר ואז לתנור"
רק לאחרונה אירית רחמים הופתעה על ידי אשת התקשורת ודאגה לפרגן לה בסטורי מתוק במיוחד. רחמים שיתפה: "מתנה באמצע החיים, שאתה מוותר על דברים אל תחשוש כי אז מגייעים דברים טובים יותר. זכייתי, תודה לך אופירה שלי, אתה לא רק אושיה, את אחות ולב גדול (אתם לא מבינים איזה לב גדול היא). אתם לא מבינים איזו מתנה היא הביאה לי".

אופירה אגב ספרה את כמות הפעמים שרחמים נגעה לה ביד וכתבה בסטורי: "הלכה לי היד", היא עוד אמרה: "100 נגיעות, אין לי מי שיטפל בילדים, אני אצטרך להקפיץ אותך, 100 הקפצות, אני צריכה רופא או חובש, זה לא רע שאירית רחמים נוגעת בי, אבל הרסה לי את היד. שישי שבת את אצלי".
לאחר מכן הן סיימו את הבילוי במסעדה ואסייג כתבה: "כיף לי איתה, אבל גמרה עליי". מה הייתה המתנה שקיבלה רחמים? זה עדיין לא נחשף, רק לאחרונה הן סיפרו בנסיעה משותפת ברכב שיש פרויקטים שהן יעבדו עליו בקרוב והבטיחו כי יעדכנו בהקדם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פני הרוע (ל"ת)
    סימה 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור