ויראלי

מרגש: מישל גרציג וטיבו קורטואה מודיעים על הריון

הדוגמנית הישראלית, מישל גרציג ושוערה של ריאל מדריד טיבו קורטואה, יוצאים בהודעה מרגשת ומכריזים על הריון ראשון בפוסט משותף באינסטגרם
מערכת ice | 
מישל גרציג וטיבו קורטואה (צילום פייסבוק/ Thibaut Courtois)
הזוג האהוב, מישל גרציג וטיבו קורטואה הכריזו אמש (שבת) על הריון ראשון שלהם. כחצי שנה לאחר החתונה המפוארת שנערכה בצרפת שאותם חיתן לא אחר מאשר גיא זוארץ.
על ההריון הם מכריזים באמצעות פוסט משותף באינסטגרם, גם בחתונתם הם העלו פוסט משותף, בו טיבו כתב: זה היה היום המאושר ביותר בחיי, מוקף באהובינו בזמן שחגגנו את אהבתנו. אני עדיין מודהם מאיך שאשתי נראתה נפלא בשמלה הלבנה המהממת שלה. את באמת אהבת חיי, ואני כל כך נרגש מכל הרגעים הנפלאים שעוד לפנינו".

בפוסט המשותף שהעלו אמש, מישל כתבה: "האהבה שלנו צומחת, לא יכולים לחכות להכיר אותך" 

זו לא הפעם הראשונה מפרוץ המלחמה ששמם של הזוג עולה בכותרות, מאז ה7 באוקטובר, מישל וטיבו נאלצים להתמודד עם ביקורות קשות עקב היות מישל ישראלית וטיבו שלא מסתיר את תמיכתו בישראל והעלה סטורי ל-14 מיליון עוקביו בו הוא כתב: "אני מאוד עצוב מהמצב , אני שולח אהבה ותמיכה לחבריי ולמשפחה בישראל, בתקווה שהסיוט הזה יגיע לסיומו בקרוב". בראיון לגיא פינס, גרציג שיתפה: "הדאגה מאוד גדולה ובמקביל יש את הפחד של האנטישמיות שעולה באירופה, בכל העולם. גם פה בספרד אנחנו חווים את זה ולגמרי יש פחד". בנוסף, הזוג תרם כ-200 אלף שקל למען תושבי העוטף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה