ויראלי

מישל גרציג משתפת בכאב שבפציעה: "זה לא קל"

הדוגמנית מישל גרציג מתייחסת לאירועים האחרונים שהתרחשו בחייה. החתונה המפוארת עם טיבו קורטואה: "שילוב של ישראל ואירופה" והפציעה של בעלה: "אולי הוא יצליח לחזור לשחק לקראת סוף העונה"
מערכת ice |  1
מישל גרציג וטיבו קורטואה (צילום פייסבוק/ Thibaut Courtois)
מישל גרציג התחתנה לאחרונה עם שוער ריאל מדריד, טיבו קורטואה בחתונה מפוארת ומרגשת. כעת גרציג מתייחסת לחתונה, לטוקבקים ולפציעה הקשה שקורטואה חטף לאחרונה ושעלולה להשבית אותו עד סוף העונה.
גרציג התייחסה לחתונה היוקרתית בריאיון עם פנאי פלוס והסבירה למה רבים בישראל, וגם באירופה, התלהבו: "יכול להיות שזה הקסם של השילוב של ישראל ואירופה, כי גם באירופה לא ראו חתונות כאלה אף פעם וזה יצא מושלם.

הטקס מאוד ריגש, אמרנו נדרים אחד לשנייה, כתבנו דברים ולא ידענו מה השני כתב עד הרגע שעמדנו שם. זה היה הרגע הכי מרגש, אין עין שנשארה יבשה, אני יכולה להבטיח לך."

גרציג מתארת את הסיוט שעבר עליה ששמעה שבעלה נפצע: "עזבתי הכל, נסעתי למתחם האימונים שלו והרופאים אמרו לי שהוא קרע את הרצועות הצולבות. זה ניתוח, שיקום ארוך של כמה חודשים וכנראה את העונה הזו הוא לא יוכל לשחק. אם השיקום יהיה מהיר, אולי הוא יצליח לחזור לשחק לקראת סוף העונה, אבל כן, זה לא קל."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רדודה
    שמי 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי מענין?
    סגור