ויראלי

מרתיח: אישה תוקפת את לוחם גולני: "כמה חפים מפשע הרגתם?"

תיעוד מקומם ששותף לאחרונה ברשתות החברתיות חושף אלמונת אשר תוקפת לוחם גולני ואומרת לו כי: "ההורים שלך נכשלו בחינוך". עוד היא טוענת כי גולני הרגו חפים מפשע רבים, וכי הם הרסו את המדינה. לא ברור הרקע למקרה או סיפורה של האישה
מערכת ice |  1
לוחם גולני (צילום שגיב כהן)
ישראל סופגת ביקורות רבות ביחס למעורבותה במלחמה כנגד ארגון הטרור החמאס, בעיקר מהתקשורת הזרה ופעילים פרו פלסטיניים רבים ברחבי העולם. מתברר כי על אף העובדה שרוב תושבי המדינה בטוחים בצדקתה של ישראל ביחס למלחמה זו, ישנם אזרחים אשר מתנגדים נחרצות לפעילות צה"ל ברצועת עזה וקוראים להפסיק את הלחימה. בסרטון אשר מופץ לאחרונה ברשתות החברתיות נראית אישה שתוקפת לוחם גולני ואומרת לו: "ההורים שלך נכשלו בחינוך".
הלוחם קורא לעבר האישה: "תתביישי לך", וזו אומרת לו כי כולם יודעים טוב מאוד מי "גרם לכל זה", כלומר לטבח ולמלחמת חרבות ברזל. "אני בגולני, איבדתי את כל החברים שלי. רוצה לבוא לראות?", שואל אותה הלוחם. "כמה חפים מפשע הרגתם? יואב קסטלמן, שלושת החטופים...", השיבה לו האישה.
אותה אלמונית המשיכה להאשים את החייל ובאופן ספציפי את יחיד גולני: "להרוג, להרוג, להרוג, להרוג... זה מה שאתם רוצים לעשות?". הלוחם ההמום לא ידע איך להגיב לסיטואציה ההזויה ונשאר חסר מילים. "גולני הרסו את המדינה? בלי גולני אין לך מדינה".
 
בהמשך הסרטון החייל מתקרב לעבר האישה ומצלם מקרוב את פניה. זהותה עדיין לא נחשפה לציבור, אך חשוב להגיד כי אין לדעת האם היא סובלת מהתמודדות נפשית מסוימת או אם היא פשוט מחזיקה בדעות קיצוניות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גולני שלי
    אודי 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אך חשוב להגיד כי אין לדעת האם היא סובלת מהתמודדות נפשית מסוימת או אם היא פשוט מחזיקה בדעות קיצוניות. זה אותו דבר
    סגור