ויראלי

קרן פלס ונועם טור מתגרשים אחרי 13 שנה: "דרכנו נפרדות"

עם תמונה שלה ושל טור מחובקים על רקע קשת בענן, כתבה פלס: "אנחנו, נועם ואני, נפרדים מהזוגיות הרומנטית אבל מתחברים בעוצמה מוגברת לקשר ההדוק בינינו ונשבעים שוב אמונים לנו כהורים, כחברים, כמשפחה וכבני אדם, בשותפות אמיתית ואיתנה. מחוייבים לברית החברות, ההורות ולשמירה הדדית על הפלא שיצרנו"
מערכת ice |  7
קרן פלס (צילום תומר נויברג/פלאש90)
לא להאמין, אבל 12 שנות נישואין עם שתי ילדות משותפות ועוד ילדה אחת שאימצו בזמן הזה, מגיעות לסיומן עבור הזמרת קרן פלס וכוכב הריאליטי לשעבר נועם טור, כך הודיעה הזמרת בפוסט לאינסטגרם שלה.
עם תמונה שלה ושל טור מחובקים על רקע קשת בענן, כתבה פלס: "זאת התמונה הראשונה שלנו יחד. עודד צילם אותה ב20 למאי 2011 בשעה 8:46 בבוקר, על רקע קשת של אופטימיות, כפי שהאמנו שצריך לחיות וכפי שאנחנו מאמינים גם עכשיו".

עוד המשיכה: "החיים ואהבת החיים הביאו לעולמנו שני תינוקות, שגדלו להיות שני עולמות ומלואם ואת אחותם שאימצנו ואימצה אותנו בחזרה. מאז ולתמיד המשפחה שלנו שלמה. כל שבר או משבר רק קרבו אותנו יחד, להיות חברים יותר טובים, להבין את חוסנה של אהבת אמת ולהיות משפחה שתמיד ניצבת מול עינינו, לפני הכול, גם עכשיו כשדרכנו כזוג נפרדות".
 
לסיום הדגישה: "אנחנו, נועם ואני, נפרדים מהזוגיות הרומנטית אבל מתחברים בעוצמה מוגברת לקשר ההדוק בינינו ונשבעים שוב אמונים לנו כהורים, כחברים, כמשפחה וכבני אדם, בשותפות אמיתית ואיתנה. מחוייבים לברית החברות, ההורות ולשמירה הדדית על הפלא שיצרנו. בטוב או ברע, נמשיך לבחור תמיד בטוב".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הזוג הכי חכם ונבון גם בזוגיות וגם הפרידה.
    זוגיות וגירושין 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם נפרדו בלי שגוש הטינופת והביוב (=הרבנים והדיינים) מתערבים ביניהם. מעתה יש שני סוגי חיברות: משפחה חדשה - דירה לאמא על כל הולדת ילד/ה. אין מתנות הכי יקרות בתבל בחינם.אין. או חיברות נוסח (פלס-טור) גם כאן דירה לאמא על כל לידת ילד/ה משותפ/ת. לא משתפים גבר בההורות - זו מתנה יקרה מכל יקר מכדי להעניק אותה חינם. לשתף גבר(חבר מיוחד) ,הומו ושוב שיתוף ההורות תמורת דירה ל כ ל. י ל דה
    סגור
  • 5.
    אי אפשר להיות בשותפות אמיתית ובלי רומנטיקה וזוגיות
    שג 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שפלס רוצה זה לאחוז את החבל משני קצוותיו. הוא נשאר המשפחה שלה טור, הם ביחד משפחה, אבל היא מעכשיו תעשה מה שבא לה רומנטית ומינית... כאילו זה לא מה שעשתה בפועל כל ה 13 שנים של הזוגיות המדומה שלהם. כל זאת היא עושה כדי להחזיק את הגבר מנטלית לידה מה שלגמרי לא רק לא פייר זה פשוט עוול נורא. במיוחד כשהם לא נשואים ברבנות.
    סגור
  • 4.
    היא יותר חרמנית מאשר זמרת (ל"ת)
    שרגא 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    מזמן ראו שהיא חמה לטעום אחרים
    זכי הפסיכיאטר 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    פלירטטה עם אחרים
    סגור
  • 2.
    כנראה שגם נישואים פתוחים
    איתן 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא באמת מחזיקים
    סגור
  • היא רוצה לחיות בקיבוץ. עם כל הילדות.
    אשה חכמה פגז 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסור להפריד אמא פונגקאית מבנותיה ומילדיה. מותר להיות פונדקאית לאשה ערירית ואו לזוג נשים. לא לגבר ולא לזוג גברים הומואים וגם לא לזוג (גבר ואשה). '"גבר הורה" אינו מדרך הטבע. לתת לגבר "'הורדות משותפת" זו מחד מתנה יקרה מדי ולא נותנים מתנה יקרה מדי בחינם. מאידך זה לא מוסרי ואסור להפריד את הילד/ה. מותר להיות אשה פונדקאית אך ורק לאשה/נשים בלבד. מי שאינו יכול להיות בהריון אינו הורה. לזוג (גבר ואשה) אסור לעשות פונגקאות. בקיצור ק פונדקאות רק לאשה לבד או לנשים. לא לגב. אשה נשואה עוד. הורות משותפת עם הן הזוג עם תמורה שוות ערך למתנה היקרה בתבל ולכל החיים. התמורה צריכה להיות שוות ערך כלכלי ולכל החיים.
    סגור
  • 1.
    זה אומר שנועם פנוי? אני לא קולטת
    חן 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהההההה?
    סגור