בארץ

קרן פלס ומירי מסיקה בדואט ראשון - אחרי 20 שנות חברות

קרן פלס ומיקי מסיקה החלו את הקריירה יחד כסטודנטיות צעירות ברימון. לאורך השנים השתיים הופיעו ביחד ובנפרד על במות בכל רחבי הארץ. הן שיתפו פעולה עם מיטב האומנים, אבל לא אחת עם השנייה. כעת בפעם הראשונה מוציאות השתיים סינגל משותף בשם "שתי גדות" שמוקדש ליונת אור מקיבוץ בארי שנרצחה במתקפת הטרור

מערכת ice | 
קרן פלס ומירי מסיקה (צילום פלאש 90)
קרן פלס ומירי מסיקה חברות למעלה מ-20 שנה, אבל לראשונה שרות יחד דואט. ״שתי גדות״ הוא שיר שנכתב לפני כ-12 שנה והולחן על ידי קרן פלס. על ההפקה המוזיקלית והעיבוד אחראים אבנר קלמר ואורי זך, בעלה של מסיקה. השיר מתאר  חברות תמימה ויפה ועל געגוע צורב למה שהיה ולמה שאינו.
קרן ומירי סיפרו על צאת השיא: "זה השיר הראשון שלנו יחד. עד כמה שזה ישמע מוזר, מעולם לא הקלטנו דואט. אנחנו חברות למעלה מעשרים שנה, כמעט אחיות, לפעמים אפילו יותר. כשלאחת נשבר הלב שתיים בוכות וגם את רגעי האושר האישי חלקנו בשתיים".
עוד הוסיפו השתיים: "זה שיר על חברות תמימה, במציאות מצלקת, והתחייבות להמשיך לחיות למרות הכל, להיות האור ולהאיר כפליים, בשביל כל אלה שכבה אורם. השיר מוקדש ליונת אור ז״ל שנרצחה בביתה בקיבוץ בארי". 
יונת אור, הייתה בעלת המותג הישראלי "עיונה – סיפור פשוט מעץ" בקיבוץ בארי. כשהייתה קטנה, ניהל אביה את הנגרייה של הקיבוץ. בבגרותה למדה צביעה אמנותית ושיפוץ רהיטים. בעלה דרור- 48, ושני ילדיהם, נועם - 16 ועלמה - 14, עדיין נעדרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה