ויראלי

ניקול ראידמן תסבך את הכוכב? "קנס ומאסר של שנתיים"

אחרי שכריס בראון הגיב באופן לא מתנצל לשיר הנורא עם קניה ווסט, ראידמן מנסה לסבך אותו עם ראשי דובאי שם הוא שוהה: "הסרטון צולם בדובאי, עונש על עלבון והשמצה באמצעות כל אמצעי תקשורת ציבורי הוא קנס של עשרים אלף דירהם ומאסר של שנתיים"
מערכת ice |  3
ניקול ראידמן (צילום אינסטגרם/ ניקול ראידמן)
אחרי שקניה ווסט הסתבך עם ניקול ראידמן ועתיד אפילו לחטוף ממנה תביעה, מלך השערוריות של הזמן האחרון גם להסתבכות גם של כריס בראון, כאשר השניים שרו את שירו החדש כשחלק ממילותיו: "איך אני אנטישמי? הרגע ז***תי כלבה יהודיה". ראידמן לא אהבה זאת בלשון המעטה וכעת מוסרת לו איום ממשי כשהיא מפנה זאת לראשי דובאי.
בראון הגיב באופן אלים למקרה ולא התנצל: "תנו לי להבהיר את זה בצורה הכי ברורה שיש, לפני שתנסו להשתמש בי כפיון, אני לא מוסלמי ולא יהודי, אז אל תתחילו שטויות ואז לא יהיו שטויות. אני מנסה להיות שליו, אבל בבקשה אל תעירו את המפלצת שבתוכי, תמשיכו ביום המזוין שלכם".

מי שהגיבה לו היא ניקול ראידמן משתפת בסטורי בהקשר של כריס בראון: "הסרטון צולם בדובאי, עונש על עלבון והשמצה באמצעות כל אמצעי תקשורת ציבורי הוא קנס של עשרים אלף דירהם ומאסר של שנתיים"
עוד לפני כן, ראידמן הזועמת כתבה בסטורי שלה איום מפורש לראפר: "נתראה בבית המשפט, אני אתבע אותך בשם כל הנשים היהודיות בעולם. את הכסף שלך אני אתרום לשיקום יישובי עוטף עזה. התעסקת עם הכלבה הלא הלא נכונה, בוא נראה מי יזיין את מי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ווסט vs ראידמן
    נ.נ 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישה עם השראה מחזיקה ממך
    סגור
  • 2.
    גדולה מהחיים
    אטון 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תמשיכי כך אהבים אותך כולם
    סגור
  • 1.
    התביעה נגד הצורר
    רובי מירושלים 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תודה רבה לך ???? ניקול ראידמן מלכה ?? יירבו כמותך בישראל ????????????
    סגור