משפט

ניקול ראידמן מסבכת את קניה ווסט: זה הצעד הבא נגדו

אחרי שאיימה בתביעה, ראידמן החליטה לפעול נגדו בעוד מישור - להעיף את השיר המדובר מכל פלטפורמה אפשרית. היא כתבה בסטורי שהעלתה: "אני דיווחתי", והסבירה: "לא נרפה עד שהשיר שלו יירד מכל פלטפורמה אפשרית"
מערכת ice |  7
ניקול ראידמן (צילום אינסטגרם/ ניקול ראידמן)
עכשיו זה בטוח שקניה ווסט הסתבך עם ניקול ראידמן וצריך להתפלל שהיא תעצור רק בתביעה שהיא מגישה נגדו. אחרי שמלך השערוריות של הזמן האחרון עורר אמש (שבת) סערה ענקית כאשר הופיע בהופעה אינטימית עם כריס בראון והשניים שרו את שירו החדש כשחלק ממילותיו: "איך אני אנטישמי? הרגע ז***תי כלבה יהודיה". ראידמן לא אהבה זאת בלשון המעטה והבטיחה לתבוע, אך כעת היא משתפת בצעד נוסף שלה.
אחרי שאיימה בתביעה, ראידמן החליטה לפעול נגדו בעוד מישור - להעיף את השיר המדובר מכל פלטפורמה אפשרית. היא כתבה בסטורי שהעלתה: "אני דיווחתי", והסבירה: "לא נרפה עד שהשיר שלו יירד מכל פלטפורמה אפשרית".
היא המשיכה וטענה: "הוא ישלם מחיר על השנאה כלפי יהודים שהוא מפיץ בעולם. גוגל ישראל מטפלים בזה. אז בואו נעזור להם. כנסו לדווח ליוטיוב על השיר הפוגעני והאנטישמי", ושיתפה את הקישור לעשות זאת.
ראידמן הזועמת כתבה בסטורי שלה איון מפורש לראפר: "נתראה בבית המשפט, אני אתבע אותך בשם כל הנשים היהודיות בעולם. את הכסף שלך אני אתרום לשיקום יישובי עוטף עזה. התעסקת עם הכלבה הלא הלא נכונה, בוא נראה מי יזיין את מי".
נזכיר כי בשישי שעבר יצא ברדיו של שיקגו השיר Vultures של הראפרים קניה ווסט, טיי דולה סיין וליל דורק. השיר עורר מהומה וספג ביקורות רבות בעיקר של יהודים ברחבי העולם שמחו על המשפט הגזעני ששילב במילות השיר.
זוהי לא הפעם הראשונה שווסט הצהיר על נטיותיו האנטישמיות. נזכיר שב-2022 הוא התראיין לפודקאסט של אלכס ג'ונס ושם אמר כי הוא "מוצא דברים טובים בהיטלר", וטען שצריך להפסיק "להשמיץ את הנאצים". לאחר שעורר שערורייה בקרב הציבור,  הוא נחסם ברשתות החברתיות ביניהן באינסטגרם ובטוויטר. כמו כן, חברות כמו אדידס, בלנסיאגה ועוד ביטלו את שיתופי הפעולה המסחריים שלהן איתו.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    נו באמת
    אאאא 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נו תהיו רציניים מי היא בכלל
    סגור
  • 6.
    אישה חזקה ומיוחדת
    סיגל מפתח תקווה 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    9 0
    יישר כוח ניקול, אני מאחורייך
    סגור
  • 5.
    ניקול שלנו
    אישה חזקה ומיוחדת 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יישר כוח ניקול, אני מאחורייך
    סגור
  • 4.
    נעלבתי מאד וגם בנותיי
    רונה 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כל הכבוד לך ניקול גם יפה גם חכמה מאד אוהבת אותך
    סגור
  • 3.
    מחפשת צומי
    שוש 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 11
    מחפשת צומת לב כי אין לך מה לעשות זה מחפשת צומת לב תמצאי משהו להתעסק איתו תעזרי לאנשים זקוקים מתנדבי בבית אבות לעזור לחולים ולא להכניס את ראשך בדברים לא שיכים לך והם גם לא מהארץ שלנו בכלל צאי חפשי מה לעשות בזמנך הכל כך פנוי
    סגור
  • 2.
    משועממת (ל"ת)
    יאנה ינוביץ 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לך ניקול!!
    רעות 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    13 0
    בהצלחה רבה!!
    סגור