שיווק ופרסום

הידוענים נרתמים למען "ספר האחדות בעם ישראל": זה מה שתרמו

אמנים, טאלנטים וסלבריטאים החליטו לתרום לספר תורה מיוחד שנכתב בימים אלה ויקרא "ספר האחדות בעם ישראל", הוא צפוי להיות מוצב בכותל המערבי או באחד היישובים שנפגעו ויוקדש לתפילה וחזרתם של החטופים לישראל ולזכר קורבנות המלחמה
מערכת ice |  1
איתי לוי (צילום שלמה צחנוביץ)
אמנים, טאלנטים וסלבריטאים החליטו לתרום לספר תורה מיוחד שנכתב בימים אלה ויקרא "ספר האחדות בעם ישראל". הספר צפוי להיות מוצב עם סיום כתיבתו בכותל המערבי או באחד מישובי העוטף שנפגעו. הספר יוקדש לתפילה לחזרתם של החטופים לישראל ולזכר קורבנות המלחמה.
עשרות ידוענים, אנשי ציבור ורבנים בכירים בהם הרב לאו, הזמר איתי לוי, נטלי דדון, סנדרה רינגלר וכוכבי האח הגדול, כבר תרמו את אותיות שמם והגיעו לכתוב עם סופר סתם בספר התורה לאחדות ישראל.
הרב חיים הורביץ ואיש העסקים אשר סטולר יזמו את כתיבת הספר ומזמינים את הציבור הרחב לתרום אותיות התואמות את שמם ושמות בני משפחתם לספר התורה.
הרב חיים הורביץ, רב שכונת צהלה בצפון ת"א: "יצאנו ביוזמה לכתיבת ספר תורה קדוש לאחדות עם ישראל , ספר של אהבה וכבוד הדדי, לזכר הקורבנות ולמען השבת החטופים לביתם. רבים כבר תרמו ולכל אחד יש מקום בספר. אני מזמין את עם ישראל לתרום, אפילו אם מדובר בסכום סמלי, על מנת שיחד במאמץ משותף, הספר יוצב במיקום מרכזי ומרגש ויהיה סמל לאחדות בעם".
 
איש העסקים אשר סטולר: "כמה מרגש לראות את עם ישראל מתגייס ומאוחד למען מטרות טובות. ספר התורה יהיה סמל לאחדותנו ואני קורא לכולם להתגייס ולתרום להשלמת כתיבתו. כשיצאנו עם היוזמה, מיד ראינו את הרצון של כולם להיות חלק, זה משמח בימים לא פשוטים שעוברים על ישראל. היה לנו חשוב לקבוע מחיר סמלי לכל אות, לכל אחד יש מקום בספר, אני מזמין את כולם להצטרף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דת/ מניפולציה שקרים שנאה ופילוג
    סכנה דת 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלה ידוענים דרג ב , אתם לא מפספסים שום מצב, במלחמה ,באסון, שלום ,שמחה או עצב. כדי לדחוף את הדת שלכם . מגעילים פרמיטבים
    סגור